خبرگزاری کار ایران

مکوندی: شاید بگویند بسته بازی کردیم/ کارت تاوارز صادر نشد و به نشست خبری نیامد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۸۹۳

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید کارت بازی سرمربی برزیلی این تیم صادر نشد و گفت که درست نیست در این شرایط به نشست خبری بیاید.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود نساجی عبور کرد با این حال ادسون تاوارس به نشست خبری نیامد.

در همین رابطه بهروز مکوندی در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار داشت: به هدفی که داشتیم، رسیدیم. شاید بگویند صنعت نفت بسته بازی کرد. با همین تفکراتی که آقای تاوارس داشت مقابل نساجی که یکی از تیم‌های خوب لیگ است به نتیجه لازم دست یافتیم. به سه امتیاز رسیدیم و راضی هستیم. امیدوارم در ادامه مسابقات به شرایط خوبی برسیم و از انتهای جدول جدا شویم. 

وی در واکنش به اینکه آیا صنعت نفت در این بازی به پیروزی فکر می‌کرد یا خیر؟ عنوان کرد: آقای تاوارس ۲۰ روزی است که به صنعت نفت آبادان اضافه شده و با شناختی که از آنالیز بازی‌ها به دست آورده است، نگاهش این بود که نتایج را به سمتی ببریم که نقاط ضعف خودمان را در نیم فصل برطرف کنیم. شناخت خوبی از نساجی داشتیم و می‌دانستیم در مسابقات گذشته از چه راهی به گل رسیده و چطوری به دروازه ما نزدیک می‌شود. سعی کردیم فضای پشت سر بازیکنان را ببندیم. قطعا مالکیت توپ با تیم خوب نساجی بود اما ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و نتیجه بهتری هم گرفتیم. 

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: دنبال این بودیم که شکست نخوریم و به حداکثر امتیاز فکر می‌کردیم. بازیکنان تفکرات آقای تاوارس را را اجرا کردند و نتیجه را هم گرفتیم. 

مکوندی درباره غیبت تاوارس در نشست خبری گفت: کارت بازی او صادر نشده و امروز هم روی نیمکت ننشسته بود و به من گفت که درست نیست در این شرایط به نشست خبری بیاید. 

وی درباره اعتراض هر دو تیم به قضاوت داور مسابقه گفت: من یک بار هم اعتراض نکردم. جام جهانی دیشب تمام شد و با تمام تجهیزاتی که در اختیار داوران گذشته بودند، داوران باز هم مرتکب اشتباه شدند. باید همه ما کمک کنیم که داورها بتوانند با آرامش بیشتری کار کنند. ما تکنولوژی‌های موجود در دنیا را نداریم و تا سال‌های سال هم نخواهیم داشت. برای خودم دور از ذهن است که سال آینده هم VAR داشته باشیم. امیدوارم همه کمک کنیم که فوتبال‌مان از همه جهات پیشرفت کند و یک قدم جلوتر برویم. 

در پایان نشست، مدیر رسانه‌ای صنعت نفت آبادان نسبت به تغییر زمان بازی و اطلاع رسانی این مساله، شش ساعت قبل از بازی اعتراض کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز