خبرگزاری کار ایران

مکوندی: بعضی باشگاه‌ها با بودجه 300 میلیاردی قانون را دور می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۵۱

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است بعضی باشگاه‌های لیگ برتری با تشکیل شرکت‌های شبه دولتی قانون بودجه را دور می‌زنند و 300 میلیارد از بودجه دولت را صرف فوتبال حرفه‌ای می‌کنند.

بهروز مکوندی در گفتگو با ایلنا درباره آخرین شرایط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و برگزاری اردو در تهران اظهار داشت: شرایط تیم بد نیست. بعد از اردوی بروجن به تهران آمدیم و در چند مسابقه تدارکاتی که انجام دادیم، نتایج خوب و رو به جلو بوده است. شکست نداشتیم و بازی مقابل ذوب آهن هم با مساوی به پایان رسید. فکر می‌کنم نه آمادگی 100 درصد اما حرکت روبه جلویی داشتیم. البته نیاز به کار وتلاش بیشتری داریم. 

وی افزود: فکر می‌کنم اگر تلاش کنیم که بازیکنان مصدوم تیم به شرایط عادی بازگردند و به همراه تیم روند آماده‌سازی خود را دنبال کنند، تیم زودتر آماده می‌شود  و کار را خوب پیش می‌بریم. انشاالله شرمنده مردم آبادان و هواداران صنعت آبادان نباشیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیرامون مشکلات باشگاه‌های نفتی لیگ برتر گفت: سال‌هاست که تیم‌های نفتی با مشکل مالی در لیگ برتر روبرو هستند. بعد از قانونی که تصویب شد فقط وزارت نفت عملاً قانون را رعایت می‌کند و صد در صد اجرا می‌کند. البته از مسئولان وزارت نفت که تلاش می‌کنند از راههای دیگر منابع مالی باشگاه تامین شود قدردانی می‌کنم. 

وی درباره تفاوت بودجه باشگاه‌های لیگ برتری و نابرابری رقابت‌ها گفت: در شرایطی که نقل و انتقالات فوتبال ما پیش می‌رود، تفاوت میان تیم‌ها فاصله میان زمین و آسمان است. یکسری تیم‌ها که آنها هم دولتی (یا شبه دولتی) هستند شرکت تشکیل دادند و در واقع قانون را اجرا نمی‌کنند و از بودجه دولت استفاده می کنند و  امکانات در اختیارشان است. صنعت نفت به دلیل دیدگاه وزارت بر اجرای قانون تاکید دارد. اینکه یک باشگاه 300 یا 400 میلیارد هزینه کند و یک باشگاه شاید 50 میلیارد! این رقابت برابر نیست و اصلا امکان رقابت وجود ندارد. 

مکوندی در خصوص پرورش و استفاده از بازیکن بومی توسط باشگاه‌ها اظهار داشت: یکی از تیم‌هایی که بیشترین نیروهای بومی را دارد، باشگاه صنعت نفت آبادان است. این بازیکنان بومی از طریق باشگاه‌های استان خوزستان و تیم‌های پایه مورد به فوتبال استان معرفی شدند و در صورت تایید کیفت ما در تیم استفاده می‌کنیم. به عنوان مربی صنعت نفت آبادان  دست تک تک مربیان هم استانی را می بوسم و از آنها بابت زحماتشان تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز