خبرگزاری کار ایران

جای خالی کریمی در جنجال نشست خبری صنعت نفت آبادان!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۳۵

نشست خبری صنعت نفت آبان در غیاب سرمربی این تیم جنجالی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، طبق برنامه تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان از ساعت 17 روز پنج‌شنبه(28 مهر ماه) در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. 

بر اساس قاعده‌ای مرسوم نشست خبری پیش از بازی یک روز قبل از مسابقه برگزار شد. با اینکه فرزاد حسین‌خانی غایب بود؛ خبرنگاران ترجیح دادند از  محمود محمودی‌نیا مربی مس کرمان پرسشی نداشته باشند.

 با این وجود، اوضاع برای مربی نفت آبادان، متفاوت بود. از آنجا که فیروز کریمی امروز به همراه کاروان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نشده بود، بهروز مکوندی به نشست خبری رفت. در میانه‌های نشست خبری که 9 دقیقه و 20 ثانیه طول کشید، خبرنگاران کرمانی سوالات متفاوتی پرسیدند که بعضی از آنها مربوط به روز مسابقه نبود. 

در این میان مدیر رسانه‌ای صنعت نفت به مربی تیمش اشاره کرد که می‌تواند پاسخگوی این سوالات نباشد، اما مکوندی ترجیح داد به پاسخگویی ادامه بدهد. دقایقی بعد اما جنجال خلق شد.

خبرنگاران کرمانی درباره افت طالب ریکانی صحبتی را مطرح کردند و همین موضوع باعث فضای آرام نشست خبری را ملتهب کرد. 

با این حال بهروز مکوندی برای  آرامش نشست خبری اعلام کرد اگر نیاز باشد تا صبح پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهم بود. در نهایت ماجرا ختم به خیر شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز