خبرگزاری کار ایران

کریمی به کرمان نرفت

مکوندی: پرداخت پول بازیکنان ربطی به بازی مس ندارد/ زمان می‌برد ریکانی به اوج بازگردد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۹۴

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید پرداخت قرارداد بازیکنان ارتباطی با بازی حساس مس ندارد و جز حق بازیکنان است.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی به دلیل اینکه امروز به همراه آبادانی‌ها عازم کرمان نشده، در نشست خبری پیش از بازی مس و صنعت نفت آبادان غایب بود. مدیر رسانه صنعت نفت آبادان با عذرخواهی این موضوع را اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد در نشست خبری بعد بازی حاضر شود. به همین دلیل بهروز مکوندی در نشست خبری حاضر شد.

بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و مردم نمی‌توانند از نزدیک شاهد برگزاری مسابقه باشند. امیدوارم با ارائه بازی خوب رضایت آنها تامین شود.

وی پیرامون تدابیر صنعت نفت آبادان برای پیروزی مقابل مس کرمان و پرداختی 15 درصدی به بازیکنان، افزود: هم تیم  ما و هم تیم مس در فوتبال کشورمان تیم‌های با سابقه‌ای هستند. ما در همین روزها، پنجامین سالگرد تاسیس باشگاه را جشن گرفتیم. متاسفانه امسال شرایط‌مان خوب نبوده و وضعیت مس کرمان هم همینطور است؛ البته آنها یک امتیاز بیشتر از ما دارند. اما ما و هواداران صنعت نفت از این شرایط راضی نیستیم. قطعاً باشگاه و سرمربی در هر شرایطی به دنبال تدابیری هستند، تا بهترین نتیجه کسب شود. آن مقداری پولی که فرومودید حق قانونی هر ورزشکاری است. به هر حال باید به آنها پرداخت می‌شد و اصلاً ارتباطی به این بازی خاص ندارد.

مربی صنعت نفت آبادان ادامه داد:  شاید به جای مس کرمان، امروز در وضعیتی بهتری قرار داشتیم و حتی با تیم دیگری بازی داشتیم، حق قانونی ورزشکاران است که به مبلغ قراردادشان دست پیدا کنند. امیدوارم بازی خوبی باشد همه تیم ها دوست دارند همراه با موفقیت و سربلندی باشد. به عنوان مربی تیم دوست دارم تیم ما موفق شود. ضمن اینکه امیدوارم که هم بازیکنان ما هم بازیکنان مس کرمان با سلامتی و تندرستی از زمین مسابقه را ترک کنند. بتوانیم بازی را انجام بدهیم از طریق تلویزیون بازی را تماشا می کنند، راضی و خوشنود باشند. 

مکوندی در پاسخ به اینکه بعضی مربیان لیگ برتری معتقدند، صنعت نفت آبادان دونده نیست، تصریح کرد:  هر مسابقه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. اینکه بعضی مربیان میزان دوندگی تیم ما را کم دانستند، با احترام به آنها و نظرات‌شان، ما شرایط خودمان را داریم. بر اساس نقطه نظرات آقای کریمی سرمربی باشگاه و شرایط خودمان کار تاکتیکی انجام می‌دهیم. اما شما به جای دیگران باید نقطه نظرات ما را در مورد دوندگی و موقعیت‌هایی که بدست می‌آوریم بدانید. همین بازی سپاهان را مشاهده کنید میزان دوندگی که داشتیم را بررسی کنید. اگر اینطور نبود،  نمی‌توانستیم موقعیت‌های زیادی مقابل این تیم خوب کسب کنیم. متاسفانه از موقعیت‌هایمان نتیجه نگرفتیم و به گل تبدیل نشد. 

وی درباره اینکه تیمش برای برد یا تساوی وارد زمین مسابقه می‌شود، گفت: در هیچ مسابقه‌ای برای گرفتن تساوی به زمین مسابقه نمی‌رویم. قطعاً دوست داریم هر 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم، به خصوص این مسابقه. اما اینجور هم نیست که بی محابا دست به حمله‌ای بزنیم که به شکست ما منجر شود. نیم‌نگاهی به ضد حمله و ظرفیت تیمی داریم. اجازه نمی‌دهیم تیم حریف به راحتی به دروازه تیم ما نزدیک شود. قطعاً به احترام همکاران در تیم رقیب نمی‌توانم در جمع رسانه‌ها درباره نقاط ضعف و قوت حریف صحبت کنیم. اما آنها را آنالیز کردیم و با شرایط تاکتیکی تیم خودمان و توان فنی تیم مقابل در زمین مسابقه حاضر می شویم. از آن امکانات و نفراتی که داریم به نحو احسنت استفاده کنیم. 

 مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به خبرنگاری که از افت طالب ریکانی و میزان مصدومیت وی پرسش کرد، گفت:  به احترام خبرنگاران در نشست خبری حاضر شدم و برحسب وظیفه اینجا هستم تا فردا صبح هم طول بکشد به سوالات شما پاسخ می‌دهم. ابتدای فصل آقای ریکانی مصدومیتی از قبل داشت. رفته‌رفته این مصدومیت رفع شد و او به جمع نفرات تیم اضافه شده و تمریناتش را ادامه داده است. حتی در بازی قبل بیشتر از او توانستیم اضافه کنیم.  اما طبیعی است که بازیکن بعد از مصدومیت زمان می‌برد که به شرایط خوب اولیه‌اش بازگردد. اما این را می‌توانم بگویم که امروز مشکلی ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز