خبرگزاری کار ایران

کریمی علیه برزیلی‌های آبادان/ کادر پرکاس اخراج شدند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۴۰۴

سرمربی تازه وارد صنعت نفت آبادان، 2 مربی برزیلی این تیم را کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل بیست و دوم لیگ برتر، به رضا پرکاس واگذار شد. او هم ترجیح داد در کادر مربیگری خود دو مربی برزیلی استخدام کند. این مربیان قبلاً در کشورهای حوزه خلیج فارس با پرکاس سابقه همکاری داشتند. 

*شروع کار کریمی و لیست دستیارانش

با این حال بعد از حضور فیروز کریمی طبیعی بود که او کادرفنی جدید خودش را تشکیل بدهد. او در ابتدای کارش محمود شجاعی(برادر مسعود شجاعی) و عزیز دسترس بازیکن سابق صنعت نفت که سابقه بازی در استقلال را داشت به تیم آورد. همچنین بهنام سراج، بهروز مکوندی و حسین مولایی(تمرین دهنده) از تیم سابق حضور داشتند. با اینکه دو مربی برزیلی هم به کار خود ادامه دادند، اما شائبه جدایی آنها پررنگ بود.

*وقتی اختلاف کریمی و برزیلی‌ها علنی شد

در همین رابطه باتوجه به صحبت‌های سرمربی زردپوشان آبادانی بعد از بازی مس رفسنجان،  تلویحاً نارضایتی خود از مربی بدنساز را نشان داد. استفانو ایمپگلیازو این فصل را آخرین سال کاری خود عنوان کرده بود و شاید خیلی  بابت انتقاد سرمربی تازه وارد ناراحت نبود. 

*واکنش مربی برزیلی به اختلاف‌ها

کاروان صنعت نفت در حالی راهی کرمان می‌شود که بازی حساسی مقابل مس پیش رو دارد منتهی 2 مربی برزیلی را همراه خود ندارد. اما در این میان با توجه به رضایت گلرها از عملکرد رودریگو باروکا مربی دروازه‌بان‌ها، کمتر کسی انتظار داشت، وی قطع همکاری کند. با این وجود 2 روز قبل ایمپگلیازو(مربی بدنساز) تصویر دو نفره خود را منتشر کرد تا به نوعی از همکارش حمایت کرده باشد و به صورت پنهان نشانگر اختلاف عقیده آنها با کریمی باشد.

*بلیطی برای خروج

آخرین بررسی‌ها حاکی از آن است که برای مربیان برزیلی 2 بلیط پروازی تهیه شده است. آنها ابتدا به تهران پرواز می‌کنند و در ادامه راهی امارات خواهند شد. آنها مانند دیگر اعضای تیم اقساط دستمزد خود را دریافت کردند اما هنوز مطالبات آنها تسویه نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز