خبرگزاری کار ایران

ماجرای عجیب در تمرینات صنعت نفت آبادان/ کریمی وارد مسیر اشتباه شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۱۶۶

تمرین صنعت نفت آبادان شاهد بازیکنان تازه وارد جدیدی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی رضا پرکاس از ابتدای فصل بیست و دوم روی کار آمده بود؛ اما نتایج تیمش بعد از 6 هفته رضایت هواداران و مدیران آبادانی‌ها را جلب نکرد. البته در پیش فصل، هواداران آبادانی تاکید زیادی داشتند تیم‌شان بد بسته شده است. این انتقادات تا حدی پیش رفت که ابراهیم قاسمپور مدیر فنی صنعت نفت آبادان در گفتگو با ایلنا، اعلام داشت که او و فرزندش هیچ نقشی در بسته شدن تیم نداشتند.

با این شرایط فیروز کریمی که عازم مدرسه فوتبالی در ترکیه بود، مسیرش را به سمت آبادان تغییر داد و در کنار احمد پارو(مدیرعامل صنعت نفت آبادان) عکس یادگاری گرفت.

کریمی بلافاصله بعد از قبول پیشنهاد صنعت نفت آبادان اعلام کرد قصد دارد با این تیم رتبه تک رقمی کسب کند. برای اجرای این ایده و با توجه به اینکه تیم توسط فیروز کریمی بسته نشده، طبیعی است که او در تلاش باشد تفکر خودش را در تیم پیاده کند. 

در همین رابطه  سرمربی تازه وارد صنعت نفت چند بازیکن فاقد تجربه لیگ برتری را به تمرین خود برد. اسماعیل کُرد یکی از بازیکنان مدنظر این سرمربی بود. پست این بازیکن مدافع و 2 فصل پیش در لیگ دسته دوم عضو شمس آذر قزوین بود. بازیکنان جوان دیگری در تمرین زردپوشان حاضر بودند اما هیچکدام آن‌ها رزومه قابل قبولی نداشتند.

با توجه به این شرایط، هواداران تیم صنعت نفت آبادان پرسش کردند اگر قرار است بازیکن جوان و بی تجربه در حد دسته دوم، به صورت آزمایش و خطا در صنعت نفت بهره گرفته شود چرا از بازیکنان رده سنی نفتی‌ها استفاده نشود؟

یا اگر قرار است بازیکن لیگ دو در قلب دفاع یک تیم لیگ برتری به کار برده شود، چرا از مدافعانی مثل محمد قنبری و امید مغنمیان بهره گرفته نشود؟ چرا که قنبری علاوه بر صنعت نفت، در تیم‌های قبلی خود نیز حداقل سابقه حضور در لیگ برتر ار داشته است. 

اگر کریمی قصد تحقق وعده خودش بابت رتبه تک رقمی را دارد، بیشتر از هر چیزی تیم نیاز به آرامش دارد. با این حال تمرین این تیم با ورود بازیکنانی که هیچگونه قراردادی با تیم ندارند، در حال ادامه کارش است. در همین شرایط بعضی اعضای کادرفنی صنعت نفت اصرار به عقد قرارداد با اسماعیل کرد دارند. البته احمد پارو مدیر بومی نفت آبادان بعید به نظر می‌رسد که این خواسته را برای عقد قرارداد با بازیکنان بدون تجربه در لیگ برتر برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز