خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان شروع همکاری مربی برزیلی با صنعت نفت/ انتظار آغاز تغییرات آبادانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۹۷

زمان سفر مربی برزیلی به ایران و شروع همکاری با صنعت نفت مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فیروز کریمی و صنعت نفت آبادان خیلی زود به پایان خط همکاری رسیدند. با اعلام مدیرعامل صنعت نفت این تیم به دنبال جذب گزینه خارجی رفت و با نگاهی به سلایق آبادانی‌ها، آنها برای جذب مربی برزیلی دارای سابقه کار در ایران تلاش کردند. اعضای هیات مدیره با بررسی عملکرد خود پذیرفتند که در انتخاب دو مربی قبلی اشتباه کردند و این موضوع به تیم ضربه زده است. 

با این نگاه و بعد از بررسی‌های انجام شده، ادسون تاوارز به توافق قطعی دست پیدا کرده و حداکثر تا 4 روز دیگر به ایران خواهد رسید.

تاوارز 66 ساله قرار است دو دستیار با خود به آبادان ببرد.این مربی در تیم ملی اردن، ویتنام و تیم المپیک عمان سابقه کار دارد و در حوزه باشگاهی هدایت تیم‌های الهلال، سپاهان، یوکوهاما ژاپن، شنژن چین و السالمیه کویت بوده است. این مربی با تجربه پیش از قبول پیشنهاد صنعت نفت هدایت بورنئو اندونزی را برعهده داشت.

در فاز بازیکنان هم تغییراتی رخ خواهد داد تا تاوارز راحت‌تر بتواند افکارش را در زمین پیاده کند. در حال حاضر زردپوشان 2 جای خود در لیست خود دارند و در نیم فصل هم احتمالاً 2 بازیکن زیر 23 سال استقلال به صنعت نفت خواهد آمد. ضمن اینکه طبق نظر مربی برزیلی درباره بقیه بازیکنان تصمیم گیری خواهد شد.

گزارش از: وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز