خبرگزاری کار ایران

گزینه‌های خارجی روی میز صنعت نفت آبادان/ خرید 2 بازیکن در وقفه لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۵۴

باشگاه صنعت نفت آبادان قصد دارد از میان مربیان خارجی جانشین فیروز کریمی را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فیروز کریمی از هدایت صنعت نفت آبادان استعفا داد تا زردپوشان آبادانی برای سومین مرتبه در فصل بیست و به دنبال انتخاب سرمربی جدید باشند.

هیات مدیره باشگاه با قبول اشتباهات خود درصدد هستند تا این بار انتخاب مطلوب‌تری داشته باشند و برزیلی‌های آبادان را از بحران سقوط نجات بدهند.

آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد آبادانی‌ها به دنبال انتخاب انتخاب سرمربی خارجی هستند. در حال حاضر چندگزینه خارجی در لیست گزینه‌های احتمالی جانشینی کریمی قرار دارند. 

باشگاه نفت تلاش می‌کند این مذاکرات به صورت پنهانی تا رسیدن به توافق نهایی پیش برود. از میان گزینه‌های مذکور 2 گزینه سابقه کار در ایران را دارند و 2 گزینه هم چنین سوابقی ندارند. 

در بخش بازیکنان هم با توجه به مصدومیت رباط صلیبی مغنمیان احتمالا او هم از لیست خارج خواهد شد تا 2 جای خالی در لیست بزرگسال آبادانی‌ها به وجود بیاید. در مدت وقفه لیگ برتر فعلاً 2 بازیکن جدید با نظر سرمربی جدید تیم جذب خواهند شد. 

در کنار این موضوع باشگاه صنعت نفت به دنبال انتقال قرضی امید حامدی‌فر و محمدحسین زواره‌ای از استقلال است. از آنجا که این بازیکنان سهمیه زیر 23 سال هستند، در صورت رضایت باشگاه استقلال مشکلی برای انتقال بازیکنان به نفت وجود ندارد.

خبر از: وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز