خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل 90 ارومیه: تیم‌های سابقه دار در تبانی را بررسی کنید/کمیته اخلاق حق را به حقدار بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۴۰

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: امیدواریم کمیته اخلاق به موضوع تبانی ورود کرده و حق را به حقدار برساند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ۹۰ ارومیه، یحیی بهاری در خصوص اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ دسته دوم فوتبال، اظهار داشت: اتفاقات شبه‌دار و مشکوک زیادی در هفته‌های پایانی مسابقات رخ داد، از مردود اعلام کردن گل سالم تیم ۹۰ در مقابل رقیب خود (ون پارس) گرفته تا محروم کردن ۳ بازیکن تاثیرگذار تیم ما، کسر ۳ امتیاز دیدار مقابل شهید قندی و همچنین گل‌های مشکوکی که ون پارس در ۲ مسابقه مقابل شاهین بندرعامری و ایمان سبز شیراز به ثمر رساند.

مدیرعامل ۹۰ ارومیه با تاکید بر اینکه همانند سال گذشته احتمال وجود تبانی و زدوبند در این دیدارها وجود دارد، تصریح کرد: عملکرد برخی تیم‌ها که سابقه تبانی در لیگ دو را دارند و در تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ یک نیز تاثیر به سزایی آفریدند باید مورد بررسی قرار بگیرد تا حق هیچ تیمی ضایع نگردد. فدراسیون فوتبال و تمامی کمیته‌های زیر‌ مجموعه این نهاد باید هر چه سریع‌تر و با تمام دقت اتفاقات رخ داده در سه چهار هفته پایانی لیگ دو را زیر نظر گرفته و موارد مشکوک را مورد بررسی و تفحص قرار دهند. 

بهاری با اشاره به اینکه سکوت در خصوص اتفاقات دیدار ون پارس و ایمان سبز خیانت بزرگی به فوتبال کشور است، گفت: با توجه به مدارک و مستنداتی که در اختیار داریم امیدواریم کمیته اخلاق همانند فصل گذشته به موضوع تبانی در این  این فصل نیز ورود کرده و حق را به حقدار برساند. مردم ارومیه به خصوص قشر جوان با تیم ۹۰ زندگی می‌کنند و در ورزشگاه شهیدباکری نیز نشان دادند که از پرهوادارترین تیم‌‌های فوتبال ایران است. امیدوارم با تلاش مدیران فدراسیون فوتبال هیچ حقی از تیم ۹۰ ضایع نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز