خبرگزاری کار ایران

حکم کمیته انضباطی در واکنش به رفتارهای عجیب آقای مدیرعامل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۹۰۸

مدیرعامل نود ارومیه تا اطلاع ثانوی از حضور در تمام مسابقات منع شد.

به گزارش ایلنا، یحیی بهاری مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه تفاوت زیادی با سایر مدیران فوتبالی ایران دارد و در تمامی بازی ها به مانند یکی از اعضای کادر فنی روی نیمکت تیم می نشیند و هر جا که احساس کند، به صورت مستقیم به اتفاقات بازی واکنش نشان می دهد.

همین رفتارها اما سبب شده تا بهاری با حکم کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی مسابقات محروم شود. حکم کمیته انضباطی در مورد مدیرعامل نود به شرح زیر و با توجه به اتفاقات رخ داده در دو دیدار نودی ها برابر قشقایی و چوکای تالش صادر شده است:

*بازی دو تیم نود ارومیه و قشقایی شیراز در تاریخ 12 خرداد برگزار شد و تیم نود ارومیه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر و یکی از مسئولین در داخل زمین ، 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صوت تکرار تخلفات تیم نود ارومیه از برگزاری مسابقات خانگی محروم خواهد شد. (قطعی) همچنین یحیی بهاری مدیر تیم نود ارومیه به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همرای تیم و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی و در صوت تکرار تخلفات تنبیهات اشد نسبت به وی اعمال خواهد شد.

*دیدار دو تیم نود ارومیه و چوکای تالش 24 خردادماه در ارومیه برگزار شد و از سوی یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه تخلفاتی از سوی وی صورت گرفت. از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از رفتار غیرورزشی با نماینده فدراسیون و اهانت به وی و با توجه به سوابق قبلی و در خور صدور قرار دستور موقت می باشد.، لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده از همراهی تیم مربوطه و حضور در تمامی مسابقات معلق و محروم می نماید. (قابل تجدیدنظر)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز