خبرگزاری کار ایران

سرمربی نود ارومیه: دستمزد یک بازیکن استقلال با بودجه ورزش آذربایجان غربی برابر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۱۷۶

مربی تیم نود ارومیه درمورد دیدار مقابل استقلال تهران در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی بهاری، مربی و مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران در جام حذفی گفت: بهتر از ما می‌دانید که ما در مجموعه باشگاه نود ارومیه این بازی را یک فرصت بسیار خوبی می‌بینیم که محصولات خودمان را، چون باشگاه نود واقعا یک باشگاه آکادمیک است، ما فعالیت خودمان را در غالب مدرسه فوتبال آغاز کردیم و محصولات خودمان را به عنوان جوان‌ترین و بومی‌ترین تیم ایران برابر تیم استقلال در محرض دید می‌گذاریم.

او درباره بازی ادامه داد:‌ بازی فردا یک مسابقه سخت و نابرابر است. از بابت نابرابر بودن این را می‌توانم اشاره کنم که اگر بحث بودجه را در نظر بگیریم بودجه یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزشی استان آذربایجان غربی است اما ما به بحث غیرت و تلاش و استعداد بچه‌ها ایمان داریم. مطمئنا ما یکسری بازیکنانی داریم که در فوتبال ایران آینده برای آنهاست. بازیکنان 17 سال و 18 سال داریم که می توانند توانمندی خود را به معرض نمایش بگذارند.

بهاری اضافه کرد: امیدوارم فردا فارغ از هر نتیجه ای که در زمین مسابقه رقم می خورد، برای ما خودمان را برنده بازی می دانیم چون از بابت به نمایش گذاشتن محصولات خودمان به فوتبال ایران برنده می دانیم و این ادامه دهنده مسیر مجموعه نود است که در 10 سال اخیر طی کرده است. ما در مجموعه نود در این مرحله با پرسپولیس بازی کردیم که متاسفانه مشکلات داوری فاحش بود. شاید این شهرستانی بودن تیم ها یا مظلوم بودن تیم ها یک جنگ نابرابر است و تنها خواهش ما این است که یک داور باتجربه بگذارند. این بازی فرصت خوبی برای مجموعه نود ارومیه است.

شما در حال حاضر هم سرمربی و هم مدیرعامل باشگاه هستید. درست است؟ بهاری در پاسخ به این سوال گفت: مدیریت باشگاه برعهده برادرم است اما بیشتر کارها برعهده من است. امسال هم در حیث آنچه در سازمان لیگ مطرح شده مربی هستم و سرمربی ما همانطور که می دانید روی مشکلی که هست امیدواریم حل شود و امروز حضور نداشتند به دلیل احترام به هواداران در این نشست حضور پیدا کردیم.

او درباره اظهاراتش درمورد دستمزدهای بازیکنان استقلال گفت: خدمت شما عرض کنم، ارومیه را با والیبال و سعید معروف‌ها می‌شناسند، ارومیه پایتخت والیبال ایران است و اگر درمورد بحث والیبال اگر صحبت کنیم مسی والیبال دنیا هستند. از این حیث افتخار هم می کنیم ولی در بحث والیبال پرداختی‌ها کم است. درد فوتبال ما این است و فقط مختص به باشگاه استقلال نیست. استان ما مثلا در بحث تخصیص بودجه های ورزشی کم بضاعت است. گزاف نگفته‌ام؛ بودجه ورزشی یکسال استان آذربایجان غربی کمتر از پول یکی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس است که فکر می کنم این حق جوانان مستعد استان های محروم نیست و از این تریبون استفاده میکنم چون این بازی به هر حال برای ما یک فرصت است.

بهاری درمورد اینکه چه اندازه به خلق شگفتی امیدوار هستند، گفت: اگر عقبه مجموعه نود ارومیه را ببینید، در سال 97 ما در ورزشگاه آزادی را پرسپولیس ما را به زور یک بر صفر شکست داد. اشتباهات داوری صورت گرفت و پنالتی ما را نگرفتند. بعدش هم با تراکتور بازی کردیم که با سه کاپیتان تیم ملی و تیم مصطفی دنیزلی در نهایت روی پنالتی هشتم بازی را واگذار کردیم. بازی برابر استقلال تیم قابل احترامی است و احترام می گذاریم اما فوتبال است و هزار طور اتفاق می افتد که با توجه به شناخت از غیرت بازیکنان تمام توانشان را می گذارند و تلاش میکنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

او همینطور درمورد وضعیت تیم نود ارومیه در لیگ دوم گفت: یکی از دردهای ما این بود ما سه سال پیش مدعی صعود به لیگ برتر بودیم و سال گذشته هم بر حسب اشتباهی که هنوز هم یک بدهی سنگین را با حساب مانوئل فرناندز در باشگاه نود گذاشتند که هیچ ارتباطی به ما نداشت و پنجره را بستند که یک فصل تمام با پنجره بسته بازی کردیم و همین باعث شد بازیکن نگیریم و به لیگ دوم سقوط کنیم. برای اینکه ما یک مجموعه هدف داری هستیم و علیرغم اینکه مشکل ما پنجره بود برطرف شده و بازیکنان خوبی جذب کرده ایم که در هفته قبل هم صدر جدول رده بندی بودیم. با یک امتیاز اختلاف فعلا دوم هستیم و تمام توان ما این است که به لیگ دسته اول برگردیم و هواداران مان را شاد کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز