خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا استان:

پیشرفت 72 درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۴۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت فیزیکی 72 درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: پنج اسفندماه 1400 فاز اول پروژه جهاد آبرسانی به استان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و بر اساس آن 160 روستا در قالب 255 پروژه از نعمت آب، بهره‌مند می‌شوند.

بختیاری‌فر با بیان اینکه مدت این قرارداد 30 ماه است، عنوان کرد: اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه‌ها 509 میلیارد تومان است که بیش از 150 هزار نفر را در قالب 45 هزار و 200 خانوار، تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی در رابطه با برآورد فاز اول این پروژه، تصریح کرد: احداث 54 باب مخزن با حجم 19650 متر مکعب، اجرای 223 کیلومتر خط انتقال، اجرای 182 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه، احداث هشت باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 101 لیتر در ثانیه و حفر 22 حلقه چاه با آبدهی 110 لیتر درثانیه قرار است در این طرح اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: احداث مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 180 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 150 کیلومتر، حفر چاه به تعداد 34 حلقه و 1 دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ در راستای این پروژه، اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز