خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان همدان خبرداد؛

ابرسانی به روستاهای کبودرآهنگ و فامنین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۱۲۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای کبودرآهنگ و فامنین در حال انجام است.

به گزارش  ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از اتمام عملیات ساخت سه باب مخزن بتنی در روستاهای کبودرآهنگ خبر داد و اظهار کرد: این مخازن در کندتپه، قوره جینه، جزوان و مجتمع عظیم دره این شهرستان اجرا شده است.

وی ادامه داد: عملیات لوله‌گذاری خطوط انتقال به طول ۲۵ کیلومتر و تهیه لوله به منظور اصلاح شبکه مجتمع عظیم دره از دیگر پروژه‌هایی است که انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: عملیات حفاری حلقه چاه دستی دهانه گشاد در روستاهای سرایجوق و دالیجو نیز اجرا شده است.

بختیاری‌فر افزود: مخازن هوایی در روستاهای پرورق با حجم ۱۰۰ متر مکعب و خان‌آباد با حجم ۱۵۰ متر مکعب در مجتمع خلعت‌آباد انجام شده است که در آبرسانی به روستاها نقش مهمی دارد.

وی به اتمام عملیات حفاری ۲ حلقه چاه مکانیکی در روستاهای پرورق و داق‌داق آباد مجتمع خلعت‌آباد اشاره کرد و گفت: اجرای ۲۵ کیلومتر خط انتقال در مجتمع آقکند و اجرای شبکه توزیع روستای اوزون‌دره مجتمع آقکند از دیگر پروژه‌های اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به اجرای پروژه‌های آبرسانی در فامنین اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات خط انتقال روستای سراوک به طول ۳.۵ کیلومتر و اجرای ۳.۵ کیلومتر شبکه توزیع و استانداردسازی انشعابات در روستای فیض‌آباد به اتمام رسیده است.

بختیاری‌فر از اجرای شبکه روستاهای قشلاق، عمرآباد و قبان قلی خبر داد و افزود: کارگاه احداث مخزن بتنی ۵۰ متر مکعبی روستای قشلاق مجتمع پیشخور تجهیز شده و خط برق و تجهیز چاه روستای فیض‌آباد نیز اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز