خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان اعلام کرد؛

مالیات واحدهای صنعتی همدان به استان دیگری نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۱۸

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با تأکید بر اینکه امکان ندارد مالیات واحدهای صنعتی استان به استانی دیگر داده شود، گفت: سال گذشته ۳۷۰ میلیارد تومان مالیات برارزش افزوده در استان همدان وصول شده که از این میزان ۱۲۴ میلیارد تومان به شهرداری همدان داده شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، وجیه‌الله ذکوری درباره اینکه گفته شده مالیات شرکت های صنعتی استان همدان از جمله صبانور در استان های دیگر پرداخت می‌شود، اظهار کرد: نه تنها چنین چیزی امکان‌پذیر نیست بلکه مالیات ۱۱ شرکت همدان که در استان های دیگر فعالیت دارند نیز به همدان منتقل شده است.

وی تصریح کرد: ۵۱ درصد از شرکت صبانور در استان کردستان و ۴۹ درصد آن در استان همدان واقع شده است که با وجود اینکه پرونده آن در استان کردستان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، مالیات آن به استان همدان داده می‌شود.

ذکوری درباره گفته فرماندار شهرستان اسدآباد درباره پرداخت مالیات کارخانجات و صنایع و معادن به شهرستان، تأکید کرد: مالیات تمام استان یک‌جا جمع آوری و بعد به نسبت جمعیت بین شهرها و روستاها توزیع می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه مالیات خرید خودروهای لوکس قانون است و سیاست دولت اصابت مالیات به طبقات پردرآمد است، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۴۰۰ خودروی گران‌قیمت در استان همدان خریداری شده که ۲.۵ میلیارد تومان از محل خرید این خودروها مالیات دریافت شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز