خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان:

درآمدهای وصولی همدان از 23 هزار میلیارد ریال گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۸۶۰

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: جمع کل درآمدهای وصولی این استان تا پایان بهمن ماه امسال به ۲۳ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن پیمانی در ستاد درآمد استان همدان بیان کرد: جمع کل درآمدهای وصولی این استان نسبت به مبلغ مصوب (۲۴ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال) تحقق ۹۴ درصدی داشته همچنین در مقایسه با وصولی مدت مشابه سال قبل (۱۵ هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال) نیز معادل ۴۹ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: از عمده ترین درآمدها به ترتیب می توان به درآمدهای مالیاتی معادل ۲۱ هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال ، درآمدهای حاصل از مالکیت دولت معادل ۱۲ میلیارد ریال، درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا ۶۰۸ میلیارد ریال ، درآمد حاصل از جرائم و خسارت ۸۱۸ میلیارد ریال و درآمدهای متفرقه استان با ۳۱ میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار داشت: در بررسی عملکرد درآمدهای عمومی ۱۱ ماهه امسال در مقایسه با سال قبل مشاهده می شود که درآمدهای مالیاتی ۴۷ درصد، درآمد حاصل از مالکیت دولت ۲۷۶ درصد، درآمد حاصل از فروش کالا و خدمات ۴۲ درصد، درآمد حاصل از جرایم و خسارت ۱۴۴ درصد و درآمدهای متفرقه ۹۸ درصد افزایش داشته است.

پیمانی ادامه داد: بیشترین سهم درآمدهای عمومی مربوط به بخش درآمدهای مالیاتی است که در بین درآمدهای مالیاتی سهم مالیات های مستقیم ۶۰ درصد و سهم مالیات غیر مستقیم ۴۰ درصد است.

وی افزود: در بین ردیف های مالیاتی بیشترین سهم درآمدی مربوط به مالیات ارزش افزوده با ۲۹ درصد معادل ۶ هزار و ۲۴۹ میلیارد ریال، مالیات مشاغل با ۱۸ درصد معادل سه هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال و مالیات اشخاص حقوقی و غیردولتی با ۱۸درصد معادل سه هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز