خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد؛

برگزاری بیش از 60 برنامه در دهه فجر سال جاری در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۰۶

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: بیش از 60 برنامه با محوریت جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف در استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری از اهم برنامه‌های تبلیغات اسلامی در استان همدان نام برد و افزود: اعزام مبلغ به مدارس و روستاها، برگزاری مسابقه فوتسال هیئت‌های مذهبی، برگزاری گعده‌های بصیرت‌افزایی در مساجد، برگزاری کرسی تلاوت قرآن، برگزاری نشست‌های تخصصی جهاد تبین با موضوع دستاوردهای انقلاب برای بانوان و هیأت بانوان، سرکشی از خانواده شهدای انقلاب، راه‌اندازی مرکز خود شکوفایی رفیقانه برای نوجوانان و تأسیس مرکزی جهت شناخت استعدادهای نوجوانان و مهارت آموزی این قشر انجام خواهد شد.

وی از برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی برای مبلغان، توزیع بسته‌های حمایتی از طریق هیئت‌های مذهبی و خیرین، نشست‌های تخصصی بانوان با موضوع جهاد تبیین، سقط جنین، جوانی جمعیت، فرزندآوری نام‌برد و خاطرنشان کرد: اعزام طلاب جامعه‌المصطفی العالمیه، شب‌های گفتگو با گعده‌ها در شهرستان‌ها ویژه اعتکاف از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه از برنامه‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان به عنوان روایت زن در اسلام و غرب نام برد و یادآور شد: افتتاح اتاق وضعیت استان و روایت زندگی مبارزین انقلابی هر شهرستان یک عالم و یک بانو توسط خبر گزاری مهر انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام نظیری از برنامه کانون مداحان، دیدار جامعه مداحان و ستایشگران استان با نماینده ولی فقیه در استان در روز میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه‌السلام خبر داد و تصریح کرد: نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت هیئت‌های مذهبی در راهپیمایی، مسابقه کتابخوانی، روایتگری انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مراسم اعتکاف، برگزاری جشن در مساجد فعال استان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در ایام ولادت حضرت علی (ع)، برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان برتر و دعوت از قاریان خارج از استان از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر خواهد بود.

وی از برنامه ده شبی در ده مسجد، معرفی بانوان شاخص و موفق، مراسم خاطره گویی و تجلیل از ذاکران و پیر غلامان انقلابی در دهه فجر سال جاری در استان همدان نام برد و خاطرنشان کرد: اختتامیه مهرواره با نور و تجلیل از برگزیدگان، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های خطاطی، نقاشی حفظ، و ختم قرآن به نیت شادی ارواح شهدا به ویژه شهدای سال 1357 از برنامه‌های ادارات تبلیغات اسلامی در استان همدان است.

این مقام مسئول مطرح کرد: تفسیر سوره مبارکه احزاب به صورت استانی و حضوری، راه اندازی پویش هر خانه یک پرچم، راه اندازی پویش من انقلابی ام، برگزاری ماشین‌نویسی و دیوار نویسی از اهم برنامه‌های دهه فجر خواهد بود که در استان همدان برگزار می‌شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی در پایان از تهیه و تولید محتوا در فضای مجازی ویژه دهه فجر، تبلیغات محیطی در اطراف مراکز قرآنی و تشکیل جلسات موضوع انقلاب اسلامی ویژه معتکفین خبر داد و یادآور شد: جلسات روایتگری از خاطرات مردم محله، جشن ولادت امام محمد تقی (ع) و مراسم سوگواری وفات حضرت زینب از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز