خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی استان خبر داد؛

۱۸ پروژه قابل افتتاح و بهره‌برداری منابع طبیعی همدان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۵۹

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از ۱۸ پروژه قابل افتتاح و بهره‌برداری منابع طبیعی این استان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، اسفندیار خزایی افزود: این تعداد پروژه منابع طبیعی شامل ۱۰ پروژه عملیات آبخیزداری، هشت پروژه توسعه و کشت گیاهان دارویی و دو پروژه اجرای عملیات بیولوژیک و بیومکانیک با بذور مرتعی بوده که در سطح استان در  دهه  فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به ۱۰ پروژه آبخیزداری قابل افتتاح در دهه مبارک فجر با اعتباری افزون‌بر ۵۳۰ هزار و ۵۰  میلیون ریال در سطح استان، افزود: این پروژه‌های عملیات آبخیزداری در روستای آجین بخش پیرسلمان اسدآباد، روستای جگنلو و طاهرلو در کبودراهنگ، روستای باباحصاری فامنین، کریم‌آباد و جعفرآباد شهرستان بهار، حکان درگزین، ابدالان تویسرکان، تاریک‌دره و ایوگ همدان افتتاح خواهد شد.

خزایی همچنین خاطرنشان کرد: با اعتباری افزون‌بر دو میلیارد تومان شش پروژه توسعه و کشت گیاهان دارویی و دو پروژه عملیات بیولوژیک و بیومکانیک با بذور مرتعی نیز به صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی در دهه فجر در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال ایجاد شده در ۱۸ طرح قابل افتتاح منابع طبیعی استان در دهه فجر در مجموع ۴۷۸ نفر بوده که از این تعداد تعهد اشتغال ایجاد شده ۱۶۷۸ نفر به پروژه‌های عملیات آبخیزداری و ۲۴۰۰ نفر به پروژه‌های توسعه و کشت گیاهان دارویی و نیز عملیات بیولوژیک و بیومکانیک با بذور مرتعی اختصاص دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز