خبرگزاری کار ایران

اداره صنعت،معدن و تجارت مازندران خبر داد ؛

توزیع 1100 تن سیب وپرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید / 260 تن ؛ سهمیه روزانه گوشت مرغ استان

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۱۵

حسین اصغرزاده افزود: در راستای تنظیم بازار و تأمین کالاهای ضروری 1100تن پرتقال و سیب در مازندران در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین اصغرزاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا تلاش برای ایجاد ثبات در بازار و فراهم کردن شرایط لازم برای تامین مایحتاج عمومی مردم را از مسائل مهمی دانست که با ورود در این بخش کالاهای ضروری در حال توزیع است.

وی اظهار کرد: برای تنظیم بازار شب عید، کالاهای اساسی همچون مرغ، شکر، پرتقال و سیب شب عید با قوت در دستور کار قرار گرفته و توزیع این اقلام در دست انجام است.

اصغرزاده با اعلام اینکه سیب و پرتقال تنظیم بازاری از 25 اسفندماه در سطح استان مازندران توزیع شد؛ یادآور شد: این کالاها توسط شرکت های تعاون روستایی شهرستان های مختلف در 81 مرکز شهری و روستایی در نظر گرفته شده توزیع می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: 600 تن سیب با قیمت 6500 تومان  و 500 تن پرتقال با قیمت 3500تومان در جایگاههای عرضه در ایران حال توزیع است.

اصغرزاده گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، بیش از 1100 تن سیب و پرتقال در سطح استان مازندران در بیش از 80 نقطه پیش‌بینی شده استان مازندران توزیع می شود.

وی همچنین با اشاره به توزیع روزانه 260 تن مرغ در سطح استان مازندران خاطر نشان کرد: مثرف روزانه در مازندران تا 200 تن است که با توجه به ایام عید و تقاضای این دوره شاهد افزایش مصرف هستیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همچنین در مورد مشکلات توزیع گوشت قرمز در سطح استان و کمبود ان و عدم اشباع نیاز مردم گفت: در گوشت قرمز سهمیه ما زیاد نیست و به تناسب در بین شهرستان های مختلف براساس سرانه مصرف و جمعیت توزیع می شود.

وی افزود: از ابتدای توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار تاکنون 1500تن گوشت قرمز در مازندران توزیع شد که جوابگوی نیاز شهروندان نبوده و تقاضا همچنان وجود دارد.

اصغرزاده، شماره تماس 124 را مهمترین پل ارتباطی مردم با مسوولان برای گزارش گرانی، کم فروشی و مشکلات در این بخش عنوان کرد که به صورت 24ساعته آماده دریافت شکایات مردمی و اطلاع رسانی در این بخش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز