خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران:

پژوهش های دانشجویی ایثار و شهادت مورد استقبال قرار می گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۹۸

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران گفت: پژوهش های دانشجویی ایثار و شهادت مورد استقبال قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران صبح امروز یکشنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس مازندران زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب حفظ ارزش‌ها و استقلال این کشور است و شاید کمترین حق شهدا احیای نام آنان و پیام ایشان باشد چراکه معرفی شهدا و زندگی ایشان و وصایای آنان بر روی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان اثر گذار است.

وی بر ضرورت بازآفرینی رشادت های دفاع مقدس در قالب هنر سینما و نمایش تاکید کرد و افزود: مستند شهید مشتاقی و سالخورده  و شهدای خان طومان تولید و از سیمای مازندران نیز پخش شد.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از پژوهش های دانشجویان در راستای ایثار و شهادت استقبال کرد و گفت: در این زمینه سامانه ای در بنیاد شهید استان طراحی شد که پژوهشگران می توانند آثار خود را به این سامانه ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

مظلومی یکی از ابزارهای مهم و تاثیر گذار برفرهنگ را ساخت فیلم‌های ارزشی و فاخر عنوان و بر ضرورت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به زبان هنرتاکید کرد و افزود: ما در قبال شهدا، خانواده‌های شهدا و نسل جوان مسئولیم و باید گنجینه عظیم دفاع مقدس را با روش‌های نوین و هنرگونه به جامعه انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار و صلابت آن در عرصه جهانی دارند و در حقیقت از جان گذشتگی آنها در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی و تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

مظلومی با بیان اینکه حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت است بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: تلاش ما این است که حماسه‌ها و ایثارگری‌هایی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس خلق کردند را میراث داری و آن ارزش‌ها را حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز