خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مانع تحریف و فراموشی حماسه دفاع مقدس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۳۰

تحریف معمولا عمدی و فراموشی نیز عاملی است که با گذر زمان صورت می‌گیرد از این رو راهکار جلوگیری از این دو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

ایلنا: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مانع تحریف و فراموشی حماسه دفاع مقدس دانست و گفت: تحریف معمولا عمدی و فراموشی نیز عاملی است که با گذر زمان اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایلنا، سردار " محسن انصاری " در مراسم معارفه " حسین نافیان " به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، نوآوری، استمرار، هم افزایی، نظاممندی و هدفمند بودن را پنج اصل ضروری برای اجرای برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت دانست.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان آحاد جامعه، زنده نگه داشتن ایثار شهدا و جانبازان را همانند زنده نگه داشتن قیام حسینی برشمرد.

این مقام مسئول در بنیاد شهید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تهدید حماسه دفاع مقدس توسط دو عامل تحریف و فراموشی گفت: تحریف معمولا عمدی و فراموشی نیز عاملی است که با گذر زمان صورت می‌گیرد از این رو راهکار جلوگیری از این دو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک کار نرم، فرهنگی و ترویجی خواند و رعایت پنج اصل یادشده را برای انتقال فرهنگ شهید، شهادت و دفاع مقدس بدون تحریف و فراموشی به آیندگان ضروری دانست.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعبیر مقام معظم رهبری، تجسم حفظ ارزش‌ها است که مسئولیت نگهداری ارزش‌ها را بر عهده دارد از این رو باید برنامه‌ای برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز