خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری :

توزیع دو هزار 600 کیلو گوشت در بین مددجویان ساری

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۸۲

رئیس کمیته امداد منطقه 2 ساری از توزیع دو هزار 600 کیلو گوشت در بین مددجویان ساروی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سید رضا ساداتی امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری ساری با اعلام اینکه 7 هزار و 847 خانوار معادل 17 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ساری هستند، اظهار داشت: از این تعداد 6 هزار 172 نفر از بیمه درمانی کمیته امداد شهرستان برخوردار هستند .

وی افزود: یکهزار 558 دانشجو و دانش اموز، 5 هزار و 281 خانوار سرپرست خانوار، 586 ایتام  و 221 بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند .

رئیس کمیته امداد منطقه 2 ساری با اعلام اینکه 928خانوار تحت پوشش امداد شهرستان مستاجر هستند گفت: مقرر شد تعداد 150 مسکن شهری و 100 مسکن روستایی از محل اعتبارات سپاه، بسیج و بنیاد مسکن در سال 97 احداث شود.

وی با اعلام این خبر افزود: برای احداث این خانه ها 25 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و مابقی از اعتبارات سپاه و بنیاد مسکن هزینه می شود.

ساداتی با بیان اینکه کمیته امداد ساری سال گذشته رتبه اول ایجاد اشتغال برای مددجویان را به خود اختصاص داده است افزود: 600 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان در این شهرستان اجرایی شد ضمن اینکه اجرای طرح اشتغالزایی در سالجاری نیز ادامه دارد.

وی از توزیع 2 هزار و 600 کیلو گوشت برای عید قربان بین مددجویان کمیته امداد ساری خبر داد و برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه بازگشایی مدارس را از دیگر برنامه های این نهاد حمایتی عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد منطقه 2 ساری گفت: 2 هزار 988 کارافتاده سرپرست خانوار، یکهزار و 512 خانوار مطلقه، 49 معلول ،39 خانواده بدسرپرست  و 250 خانواده زندانی از خدمات کمیته امداد شهرستان ساری بهره مند هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز