خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد دودانگه خبرداد:

بهره مندی ۵۰۱نفر از مددجویان دودانگه از خدمات بهداشتی و درمانی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۷۳

رئیس کمیته امداد دودانگه گفت: 81میلیون تومان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در دو دانگه طی 10 ماهه سالجاری هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از ساری ، مهدی دامادی، رئیس کمیته امداد دودانگه گفت: ۵۰۱نفر از مددجویان تحت حمایت در این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی به ارزش ۸۱میلیون تومان طی 10 ماهه سالجاری بهره مند شدند.

وی افزود:خدمات بهداشتی و درمانی در بخش های فرانشیز و خدمات ویژه درمانی به مددجویان ارائه شد.

رئیس کمیته امداد دودانگه ادامه داد:۸۳درصد مددجویان تحت حمایت در این منطقه سالمند هستند که به این افراد در زمینه های درمان ٬ اموزش خانواده ٬ هزینه های عمرانی ٬ معیشت و.... در 10ماهه سالجاری خدمات ارائه شده است.

وی به طرح بینایی سنجی ۳۰۰نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دودانگه اشاره کرد و گفت:این طرح با مشارکت شبکه بهداشت منطقه و پزشکهای داوطلب برای مددجویان انجام شده است.

رئیس کمیته امداد دودانگه به برگزاری کارگاه های آموزشی بهداشت برای مددجویان در 10ماهه سالجاری اشاره کرد و افزود:این کارگاههای آموزشی با هدف ارتقا بهداشت فردی به مددجویان ارائه شد.

دامادی گفت :در دودانگه هزارو 580 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این بهره مند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز