خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر تاکید کرد:

ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی برای خدمتگزاری به مردم

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۹۱

فرماندار شهرستان بهشهر: اگر بخواهیم در خدمتگزاری موفق عمل کنیم باید از همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی برای اعتلای کشور استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، فرماندار شهرستان بهشهر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دریابانی امیرآباد بر نقش مرزبانان در امنیت کشور تاکید کرد و گفت: مرزها در واقع دیوارهای عزت و شرف هستند و نگهبانان صادق، وفادار، مقاوم و مجاهد از مرزها پاسداری می کنند.

هادی خنجری بر نقش مردم در تامین امنیت تاکید کرد و افزود: امنیت امروز جامعه مرهون مردم بلند همت و خستگی ناپذیری است که از عمق جان پای ارزش های الهی ایستادند و گوش به فرمان رهبری بودند.

وی نقش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را عامل دیگرِ نصرت و عزت کشور برشمرد و ادامه داد: اگر دنیای استکبار از ما می هراسد به خاطر سلاح و تجهیزات نظامی نیست بلکه به خاطر ایمانی که رزمندگان دفاع مقدس داشتند.

رئیس شورای تامین شهرستان بهشهر گفت: علی رغم همه دشمنی ها، ایران به عنوان امن ترین کشور منطقه مطرح و پایدار است و دشمن تمام عوامل عزت و پایداری کشور را هدف قرار می دهد.

خنجری با بیان اینکه دشمن از وحدت ما می هراسد افزود: دشمن تلاش می کند تا اختلاف و شکاف میان مردم ایجاد کند.

وی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی برای خدمتگزاری به مردم تاکید کرد و گفت:اگر بخواهیم در خدمتگزاری موفق عمل کنیم باید از همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی برای اعتلای کشور استفاده کنیم و برای ایران مجاهدانه بکوشیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز