خبرگزاری کار ایران

ولایت مداری سرلوحه کار بسیجیان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۳۰

ولایت پذیری اخلاص، ایثار و شجاعت وشهادت طلبی، خدمت به مردم و ساده زیستی از ویژگی های بارز بسیجیان است.

حسین رضایی دبیر حزب موتلفه شیروان چرداول گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس است، دورانی که رزمندگان ما در عملیات‌های مختلف، ایثار و از خودگذشتگی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا، دبیر حزب موتلفه شیروان چرداول گفت: ولایت مداری وتحت امر رهبری بودن سرلوحه کار بسیجیان است و بسیج و بسیجیان لحظه‌ای از دفاع از انقلاب و اسلام کوتاهی و غفلت نمی‌کنند و در خط مقدم مبارزه حضور دارند و باید قدر این نهاد مقدس را دانست و بدان یاری کرد.

حسین رضایی خاطر نشان کرد: ولایت پذیری اخلاص، ایثار و شجاعت وشهادت طلبی، خدمت به مردم و ساده زیستی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه بسیج در سنگر نخست انقلاب اسلامی ودفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران حضور جدی و فعال داشته و دارد، گفت: بسیج همیشه در تمام صحنه‌ها حضور فعال دارد و پشت سر ولی فقیه زمان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خود حرکت می‌کند.

وی دوری از ولایت را موجب گم کردن راه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بسیج به عنوان پیشتاز حماسه سازی و خدمت باید در عرصه حضور داشته باشد که این موضوع از تاکیدات رهبری در جمع بسیجیان بود.

دبیر موتلفه شیروان چرداول گفت: امروز تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان در جهان اسلام منتشر شده و جهان استکبار را به زانو درآورده است.

رضایی تصریح کرد: آنچه امروز دشمنان را به بازندگی واداشته است: غیر قابل محاسبه بودن رفتار ایرانیان در صورت هرگونه تجاوز ویا تعدی وتعرض به خاک میهن اسلامی توسط قدرت‌های سلطه طلب است که باید در جامعه ما گسترش یابد تا دشمنان ناکام بمانند.

این فعال سیاسی در ادامه ضمن تبریک به خاطر موفقیت تیم مذاکره هسته‌ای ایران اسلامی تصریح کرد: حمایت رهبر معظم انقلاب و سایر موضع گیری‌های هوشمندانه معظم له وپشتیبانی ومقاومت ملت انقلابی کشورمان بزرگ‌ترین عامل این پیروزی بزرگ است.

دبیر حزب موتلفه شیروان چرداول در پایان گفت: اگر امروز دشمنان پس از ۳۴ سال تحریم و توطئه، در مذاکرات هسته‌ای به حقانیت ملت ایران اذعان می‌آورند و حقوق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت می‌شناسند؛ علت اصلی آن رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از معظم له و نیز مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده خواهی دشمنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز