خبرگزاری کار ایران

مدیر کل، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

از ۲۳ هزار شهید اصفهان، شش هزار شهید کارگر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری خود گفتمان عاشورا و ایستادگی در مقابل استکبار را در جامعه زنده کردند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری خود گفتمان عاشورا و ایستادگی در مقابل استکبار را در جامعه زنده کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری در آیین تجلیل از ۲۴ نفر از خانواده معظم شهدای کارگر شهرستان گلپایگان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: اتحاد، تبعیت از رهبری، روحیه خستگی ناپذیری، سخت کوشی، تعمیق باورهای دینی و اعتقادی، خودباوری، رشد و اعتلای کشور در عرصه‌های مختلف از برکات دفاع مقدس است.

وی برگزاری آیین هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهیدان را در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص بین نسل جوان عنوان و تصریح کرد: تجلیل از خانوداه معظم شهدا برای زنده نگاه داشتن نام شهیدان عرصه کار و تولید این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان دارای یک میلیون کارگر بیمه شده است، افزود: از تعداد ۲۳ هزار شهید اصفهان، بیش از شش هزار تن از آن‌ها شهدای کارگر هستند.

قادری با اشاره به اینکه کارگران استان اصفهان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با کار و تلاش خود همواره نقش برجسته‌ای در به ثمر رساندن اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اند، افزود: در زمان حاضر هم آنان در عرصه خدمت و تولید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در اجرای حماسه اقتصادی برای رشد و اعتلای این استان تلاش می‌کنند.

اجرای سرودهای انقلابی، نماهنگ دفاع مقدس و ذکر خاطره رزمندگان از برنامه‌های این آیین بود و از خانواده‌های معظم شهدای کارگر با لوح سپاس قدردانی شد. در این آیین که در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شد، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسوولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مردم شهرستان گلپایگان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز