خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

تفکر بسیجی به جامعه نشاط و حیات می‌بخشد

کد خبر : ۱۲۶۰۴۴

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، برترین‌های ستاد هفته دفاع مقدس و حماسه آزادسازی سوسنگرد تجلیل شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: بی‌گمان اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیر‌ترین و ماندگار‌ترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور در مقابل حوادثو ناملایمات است و به جامعه نشاط و حیات می‌بخشد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در همایش تقدیر از برترین‌های ستاد هفته دفاع مقدس و سالروز آزاد سازی سوسنگرد، ایثار و مجاهده در راه حفظ و صیانت از ارزش‌های والایی چون اسلام، انقلاب، اعتقادات و آرمان‌های بزرگ دینی را یک فضلیت توصیف نمود و بیان داشت: تکریم از چنین انسان‌هایی، تعظیم همه ارزش‌های برجسته انسانی و الهی است.

یونسی نام و اندیشه بسیجی را ناظر به همه ارزش‌های والای معنوی دانست و عنوان کرد: روحیه جهادی، تقوی و دور اندیشی، استکبار ستیزی، پیشگامی در راه اسلام، از خود گذشتن در راه هدف، کار برای رضای خدا کردن و اطاعت پذیری از ولایت، برجسته‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است.

وی نعمت‌های اسلام، انقلاب، قرآن، ائمهٔ هدی علیهم السلام، ولایت و انسان‌های صالح و انقلابی، نعمت محرم، امام حسین، شب‌های قدر، ماه رمضان، نعمت شیعه بودن، نعمت ولایت و همه ارزش‌های والا را از عطایای خداوند سبحان به ملت ایران توصیف نمود و تصریح کرد: باید برای حفظ و گسترش این ارزش‌ها، بسیجی وار در صحنه باشیم و ایثار نماییم.

یونسی با اشاره به نقش برجستهٔ بسیجیان در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان ساخت: بسیجی امروز هم بایست در جبهه‌های فرهنگی به ایفای نقش بپردازد و در تقویت امید و نشاط بوجود آمده در جامعه تلاش نماید.

وی حماسه آزاد سازی سوسنگرد را حماسه‌ای همیشه جاودان در تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: سوسنگرد در سایه هدایت و راهبری مقام معظم رهبری و از جان گذشتگی و ولایت پذیری بسیجیان آزاد شد.

گفتنی است در این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، برترین‌های ستاد هفته دفاع مقدس و حماسه آزاد سازی سوسنگرد تجلیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز