خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شیراز:

۲۹ اسفند روز ملی راهیان نور است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۷۶

دوران دفاع مقدس در زندگی ما یک استثنا بود اما آثار، نتایج و برکات آن قرن‌ها در جامعه ما پایدار و باقیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شیراز، با بیان این مطلب که آنچه امروز به نام راهیان نور انجام می‌گردد یکی از راه‌هایی است که می‌تواند دفاع مقدس را برای نسل‌های آینده بازگو کند، افزود: دوران دفاع مقدس در زندگی ما یک استثنا بود اما آثار، نتایج و برکات آن قرن‌ها در جامعه ما پایدار و باقیست.

وی افزود: از دویست سال گذشته تا پیش از جنگ تحمیلی هر بار که کشور ما درگیر جنگ با کشور دیگری شده بود بخشی از سرزمین همراه با دادن امتیازات سیاسی اقتصادی از دست رفت اما تنها در دوران دفاع مقدس بود که نه امتیازی دادیم و نه یک وجب از خاک کشورمان را از دست دادیم.

خطیب این هفنه نماز جمعه شیراز ادامه داد: طبیعی است که نباید این دوران را فراموش کنیم یا اجازه دهیم عده‌ای آن را به فراموشی بسپارند و یا علامت سئوال در مقابل اتفاقات آن سال‌ها گذارند.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره شهدای سادات فارس اشاره کرد و با تجلیل از عملکرد سپاه فجر گفت: برای زنده ماندن انقلاب و ارزش‌های حاکم بر آن باید همواره از شهادت و مکتب شهادت و این شهدای بزرگ تجلیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز