خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

بهره گیری از جوانان و بانوان در کارگروهها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۱۱۰

استاندار مازندران گفت:بهره گیری از جوانان و بانوان در کارگروهها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از بابلسر،  استاندار مازندران  در اولین جلسه اتاق فکر ، توسعه و تعالی مازندران ضمن  تبریک روز مهندس گفت: معدل آگاهی جامعه و حس تعلق به سرزمین ما بسیار بالا است از اینرو، ضرورت بهره گیری از خرد جمعی و ظرفیت فکری اتاق فکر برای توجه به همه صداها و نگاه ها است.

محمد اسلامی  با اشاره به ضرورت توسعه کرسی های آزاد اندیشی گفت: همه باید تلاش کنیم تا زمینه شکوفایی استعدادها و مسیر را برای بیان و دریافت نظرات فراهم کنیم.

وی در ادامه گفت:قدرت فکر و تحلیل را یک ظرفیت مهم بدانیم و از سرمایه عظیم افکار و ایده ها برای توسعه استان استفاده نمائیم.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه نیازمند هم افزایی و هم گرایی جهت  ساختن و بهبود شرایط موجود در  مازندران هستیم،اظهار داشت: همگرایی ، اعتماد و هم فکری نیاز اصلی برای توسعه پایدار و متوازن استان است.

اسلامی در ادامه با بیان  اینکه بهره گیری از جوانان و بانوان در کارگروهها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد،اظهار داشت: از ویژگی های یک اتاق فکر خوب  این است که همه نظرها و افکار را همگرا نماید.

وی در ادامه گفت: پیشرفت و سرمایه های امروز از جنس دیروز نیست و نقشه راه و سرفصلهای توسعه باید تدوین و عملیاتی شود.

اسلامی در پایان با اشاره به اینکه اتاق فکر باید عمیق ، وسیع و سه بعدی مسائل استان را ببیند،گفت:  به پیوست زیست محیطی و پیوست فرهنگی و اجتماعی برای توسعه متوازن و پایدار استان توجه جدی شود تا در نهایت به طرح جامع برای مازندران کلان برسیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

:

 

 

 

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز