خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

پرستاران در تامین و ارتقاء سلامت جامعه نقش مهمی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۲۴

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:پرستاران در تامین و ارتقاء سلامت جامعه نقش عمده ای ایفا می کنند.

به گزازش خبرنگار ایلنا از ساری ،حامد روحانی زاده در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار اظهار داشت: پرستاران در تامین و ارتقاء سلامت جامعه نقش عمده ای ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه پرستاران به موازات پزشکان در جهت ارتقای سلامت جامعه نقش دارند افزود :پرستاران به غیر از خدماتی که به بیماران ارائه می دهند معنویت را هم برای خود ذخیره می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بحث پرستاری و مراقبت از بیمار باید به معنویات هم بپردازیم چرا که توجه به معنویات در کنار شغل مقدس پرستاری و درمان به دلیل تاثیرگذاری بر روحیه پرستار و بیمار امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: پرستاری از مشاغل سخت جامعه به شمار می آید چنانچه انگیزه معنوی از این شغل حذف شود بی شک ادامه ی کار را برای آنان سخت تر خواهد کرد.

روحانی زاده با بیان اینکه  در حال حاضر دامنه فعالیت پرستاران بیش از گذشته بوده و این فعالیت گسترده تر شده است بر توجه بیشتر به این قشر از جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا ،در پایان این مراسم از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز