خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان صورت گرفت؛

سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان زنجان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۵۴

محمود حریری امروز به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان زنجان معرفی شد.

فرماندار شهرستان ضمن تبریک به محمود حریری و آرزوی موفقیت وی از تلاشهای مجدانه ابوالفضل عبادی در مدت تصدی مدیریت قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان, امروز یکشنبه(۲۱دی) طی مراسمی در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان با حضور مجید فرخی فرماندار شهرستان زنجان، علیرضا بیگلری ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان و قائم مقام وزیر در استان، شیرمحمدی نماینده مقام معظم رهبری در نهاد رهبری دانشگاه و جمعی از مدیران شهرستان و کارکنان مرکز بهداشت استان و شهرستان محمود حریری به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان زنجان معرفی و از تلاشهای مجدانه آقای دکتر ابوالفضل عبادی قدردانی شد.

دراین مراسم فرخی فرماندارشهرستان طرح تحول نظام سلامت را از بزرگترین دستاوردهای وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد و خاطر نشان شد: از سرپرست مرکز بهداشت شهرستان و کارکنان انتظار دارد در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت سیستم آموزشی را تقویت نموده تا شاهد کاهش موارد بروز بیماری و هزینه های درمان باشیم.

فرماندار زنجان ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری خطاب به دست اندکاران بهداشت ودرمان که مسئولین باید کاری انجام دهند که مردم غیر از رنج بیماری دچارمشکل دیگر نباشندیادآور شد: خوشبختانه پس از اجرائی شدن نظام سلامت در کشور امروز مردم شاهد عملی شدن ارائه خدمات بهداشتی، درمانی وبیمه ای نظام سلامت در سراسر کشور می باشد.


وی در پایان این مراسم معارفعه افزود: این تلاش شما عزیزان ومدیریت عالی در کشور مصداق بارز مدیریت جهادی وبه منصه رسیدن فرمایش مقام معظم رهبری در ارائه خدمت بیشتر ورفع نگرانی از هزینه درمان در جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز