خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر:

جامعه امروز با مشکلات متعدّد فرهنگی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۰۱

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر گفت:بخشی از مشکلات فرهنگی به حوزه‌های اجرائی، بخشی به حوزه‌های سیاست‌گذاری و بخشی به حوزه‌های نظری مربوط می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اهمیت جلسات این شورا اظهار کرد: این جلسات بازوی ولایت، مذهب و فرهنگ است و افرادی که به جلسه شورای فرهنگ عمومی دعوت می شوند باید در جلسات حاضر شوند و مُر قانون رعایت شود.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری با بیان اینکه نباید اجازه داد فعل حرام در جامعه رواج یابد گفت: جامعه امروز با مشکلات متعدّد فرهنگی مواجه است  که بخشی از آن به حوزه‌های اجرائی، بخشی به حوزه‌های سیاست‌گذاری و بخشی به حوزه‌های نظری مربوط می‌شود.

وی ادامه داد:خودکشی به عنوان یک مسئله بحرانی اجتماعی فعل حرام است و فردی که خود کشی می کند عاقبت به خیر نمی شود.

جباری خطاب به نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر بیان کرد: اجازه ندهید بنر فردی که خود کشی می کند در سطح شهر نصب شود؛ همین به تصویر کشیدن فردی که فعل حرام انجام داد اثرات منفی را برای جامعه به دنبال دارد.

امام جمعه شهرستان بهشهر گفت: بیلبوردهایی که به مناسبت های مختلف در سطح شهر نصب می شود بعد از گذشت چند روز و یا چند ماه جمع آوری نمی شود؛ بهتر است با اقدام به موقع به زیبایی فضای شهری کمک کنیم.

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه مردم از برخی ادارات گلایه دارند افزود: به کار مردم رسیدگی کنید بایست این سرمایه های اجتماعی نظام و انقلاب را راضی نگه داشت.

وی ادامه داد: تعامل میان دستگاه ها و ادارات باید تقویت شود؛ با اتحاد مدیران و تبعیت از ولایت می توان کارها را به خوبی انجام داد و بر دشمنان داخلی همان نفس فرمان دهنده به بدی ها و دشمنان خارجی پیروز شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر اظهار کرد: امروزه دانشگاه مشکل دارد، شورا مشکل دارد، شهرداری مشکل دارد،فرهنگ مشکل دارد در چنین شرایطی شورای فرهنگ عمومی باید بازوی ادارات باشد و با اقدامات فرهنگی و ارزشی به سمت فرهنگ اسلامی و متعالی حرکت کنیم.

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه شهر صاحب و روستا کدخدا دارد افزود: اگر هر نامه ای با امضای شورای فرهنگ عمومی باشد حتی می تواند جلوی تصمیم استاندار را بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: امنیّت، صلح، توسعه و فرهنگ شهر به همت مردم شهر بستگی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز