خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی درمراسم تجلیل ازصنعتگران برتر:

بسترمناسب برای فعالیت بخش تولید را باید فراهم کنیم

کد خبر : ۱۸۳۳۸۰

استاندار مرکزی درمراسم تجلیل ازصنعتگران برتر استان که شب گذشته درتالار کوه نور اراک برگزارشد، گفت: اگر تولید متوقف شود، رونق دوباره و فعالیت مجدد این بخش به راحتی امکان پذیر نیست. بنابر این باید بستر مناسب برای فعالیت بخش تولید و رفع مشکلات فراهم شود.

استاندار مرکزی در مراسم تجلیل از صنعتگران برتراستان که شب گذشته در تالار کوه نور اراک برگزارشد، گفت: اگر تولید متوقف شود، رونق دوباره و فعالیت مجدد این بخش به راحتی امکان پذیرنیست. بنابر این باید بستر مناسب برای فعالیت بخش تولید و رفع مشکلات فراهم شود.
به گزارش ایلنا از اراک، محمدحسین مقیمی افزود: هنر مدیران ما باید اتخاذ راهکار مناسب برای پشتیبانی و حمایت از صنعتگران و فعالان عرصه تولید باشد و اگر مدیران این مجموعه همفکر و هم عقیده نباشند و در جهت اجرای درست برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصادی دولت تلاش نکنند قطعا مشکلات این بخش حل نخواهد شد.
وی تصریح کرد: فعالیت درعرصه تولید متاثر از قوانین و سیاست‌های پولی و مالی و به طور کلی شرایط اقتصادی کشور است که متاسفانه درسال‌های گذشته به دلیل تصمیمات نادرست، سبب ایجاد مشکلات متعدد برای فعالان این عرصه شد.
وی ادامه داد: امروز وظیفه اصلی و مهم ما اتخاذ راهکارهای مناسب و موثری است که بخش تولید بتواند در بستر مناسب به فعالیت ادامه دهد و مجددا شاهد رونق در فضای کسب و کار در کشور و استان مرکزی باشیم.
استاندارمرکزی با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید خود را شریک و یاری‌گرحل مشکلات صنعتگران بدانند افزود: همه تلاش و دغدغه دولت و مسئولان استانی باید اتخاذ راهکاری باشد که مشکل اساسی تامین نقدینگی و سرمایه درگردش حل شود و فعالان این عرصه بتوانند به فعالیت موثرخود دراقتصاد کشور ادامه دهند که در این راستا نقش و عملکرد بانک‌ها ازاهمیت بسیاری برخورداراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز