خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی مازندران خبرداد:

سیر نزولی نرخ طلاق در مازندران در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۵۶

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت:سیر صعودی نرخ طلاق در مازندران که از سال 80 تا 90 دو برابر شده بود در دولت تدبیر و امید متوقف و به سیر نزولی رسید.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید سعید آرام،مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه بازدید، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  از اورژانس اجتماعی بهزیستی شهر ساری و موسسه خیریه غنچه های گل یاس این شهرستان با بیان اینکه استان مازندران رتبه نخست تماس های اورژانسی را داراست، گفت: آمار تماس های مرتبط در سال گذشته حدود 20 هزار تماس بوده است که فراوانی تماس ها در ساعات صبح بیشتر از سایر زمان ها است.

وی، افزود: در 6 ماه نخست امسال نیز 12 هزار تماس مرتبط داشتیم که نسبت به 6 ماه اول سال 95 رشد داشته است و این نشان از آگاهی بخشی درست و اعتماد مردم به سازمان بهزیستی است.

مدیر کل بهزیستی مازندران، تصریح کرد: شیوه پاسخگویی ما در تماس های مردمی به سه صورت تلفنی، حضور در محل در صورت نیاز یا ارجاع آن ها به مراکز مربوطه است یعنی هر کسی با شماره 123 تماس می گیرد اپراتور پاسخگو، با اعلام شماره های مربوطه آن ها را راهنمایی می کند.

آرام، از راه اندازی خط تلفنی مشاوره ای 1480 که شامل همه حوزه ها می شود، خبر داد و گفت: مازندران تنها استان کشور است که با یکی کردن خط های پاسخگویی به صورت 24 ساعته توسط مشاوران و مددکاران به مردم خدمات می دهد.

وی، با اشاره به انجام اطلاع رسانی مطلوب در زمینه کودک آزاری در سطح استان، افزود: طبق بررسی های کشوری، مازندران بیشترین فعالیت را در زمینه کودک آزاری انجام داده است. به طوری که در 6 ماه نخست امسال، فقط 11 موردکودک آزاری مورد پذیرش در مازندران گزارش شده است.

مدیر کل بهزیستی مازندران، با اظهار اینکه سال گذشته برای نخستین بار کمپین «نه به کودک آزاری» به صورت طرح ابتکاری در سراسر مازندران راه اندازی شد، اعلام کرد: بیست و هشتم آبان امسال نیز مثل سال گذشته، کمپین پیشگیری از کودک آزاری را در سطح گسترده تری ادامه می دهیم.

دکتر آرام، با اشاره به کاهش آسیب های اجتماعی در مازندران، بیان کرد: سیر صعودی نرخ طلاق در مازندران که از سال 80 تا 90 دو برابر شده بود در دولت تدبیر و امید متوقف و به سیر نزولی رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز