خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده :

بهزیستی مازندران در اکثر حوزه ها در کشور پیشگام است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۴۸

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:عملکرد بهزیستی مازندران در دولت تدبیر و امید چشم گیر و قابل تحسین است به طوری که این استان در اکثر حوزه ها در کشور پیشگام است.

به گزارش ایلنا از ساری ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر یک روزه خود به مازندران از اورژانس اجتماعی بهزیستی شهر ساری و موسسه خیریه غنچه های گل یاس  این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان بخشی از اقدامات و فعالیت های بهزیستی مازندران قرار گرفت.

وی، در حاشیه این بازدیدها، ضمن تقدیر از تلاش های جهادی دکتر آرام، اظهار کرد: عملکرد بهزیستی مازندران در دولت تدبیر و امید چشم گیر و قابل تحسین است به طوری که این استان در اکثر حوزه ها در کشور پیشگام است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در ادامه درباره اولویت های دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان اظهار کرد: رسیدگی به مسائل حقوقی بانوان و لوایح مربوطه برای دولت اعتدال اهمیت بالایی دارد.

وی، افزود: مسائل مربوط به کارآفرینی بانوان و توان افزایی آن ها به ویژه زنان تحصیل کرده و روستایی از دیگر اولویت های مربوط به حوزه بانوان است.

 ابتکار، تصریح کرد: کمک به زنان سرپرست خانوار، و توجه و توسعه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در امور بانوان نیز مورد توجه ویژه دولت قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز