خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

آماده سازی واحدهای تجاری و آسفالت نیاز اساسی مسکن مهر بهشهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۳۰

نباید برخی ملاحظه کاری ها موجب شود که مردم از حقوق خود بازمانده و مشکلات اجتماعی ایجاد شود.

فرماندار بهشهرگفت: آماده سازی واحدهای تجاری و آسفالت نیاز اساسی مسکن مهر بهشهراست.

به گزارش ایلنا از بهشهر، محمد تقی نورزاد، روز پنج شنبه در جلسه شورای مسکن فرماندار بهشهر افزود: شرایط فعلی در مسکن مهر بهشهر، شرایط استثنایی است که نیازمند مدیریت استثنایی در مراحل مختلف است.

وی اظهار داشت: باید مسئولین شهری و استانی در این رابطه با تمام توان وارد شوند چرا که یکهزارواحد مسکن مهر آماده واگذاری و بلا استفاده است.

نورزاد با بیان اینکه با زیاده خواهی پیمانکاران برخورد می کنیم خاطر نشان کرد: نباید برخی ملاحظه کاری ها موجب شود که مردم از حقوق خود بازمانده و مشکلات اجتماعی ایجاد شود.

فرماندار بهشهر ادامه داد: براساس برنامه ریزی مقرر شده بود که مسکن مهر بهشهر دهه فجر سال گذشته به اتمام رسیده و افتتاح شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اکنون به دهه فجر نزدیک می شویم که انتظار داریم دستگاههای خدمات رسان با برنامه ریزی بهتری وارد شوند تا در دهه فجر امسال متقاضیان مسکن مهر صاحب خانه شوند.

نورزاد همچنین گفت: امیدواریم با برگزاری نشست با پیمانکاران، اختلاف حساب و کم و زیاد در مسکن مهر و مبالغ پرداختی حل و فصل شود و یا اینکه با مردم بنشینیم و متقاعد شوند که با توجه به تورم و گرانی باید مقداری هزینه بیشتر ÷رداخت کنند و یا اینکه از قدرت قهری بریا پیمانکران استفاده کنیم تا با اولویت واگذاری انجام شود.

معاون مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز با تاکید بر همدلی و همکاری در اجرای پروژه های مسکن مهر گفت: مسکن مهر بهشهر از جمله پروژه های دارای پیشرفت خوب و بالا است که اگر همدلی در ایجاد آسفالت و واحدهای تجاری انجام شود مشکلات بعدی حل می شود.

مهران مهردادی گفت: ما معتقدیم که اگر نیاز است که مردم در این رابطه وارد شوند با توجه به افزایش هزینه ها و تورم، همفکری با مردم و متقاضیان انجام شود تا مردم مقداری هزینه بیشتری پرداخت کنند و صاحب خانه شوند و از مشکلات رها شوند.

وی افزود: مشکلات در بخش های مختلف مسکن مهر شهرستانهای مختلف استان وجود دارد که مشکلات حادی نیست و با همدلی و وفاق و همکاری همه جانبه حل و فصل می شود.

حسین عرفانی رییس راه و شهرسازی بهشهر هم گفت: در ۱۲۰ واحدی چیت سازی بهشهر هم اکنون ۱۱۸ واحد به بانک معرفی شدند که تاکنون ۷۰ نفر دفترچه قسط دریافت کرده و در منازل خود در مسکن مهر چیت سازی ساکن شده اند.

وی افزود: از ۸۰۰ واحدی شهرک امام هم ۱۵۰ واحد آماده واگذاری است که امیدواریم همچون گذشته دستگاههای اجرایی در زیرساختها کمک کار ما بوده و با توجه به اینکه تا پایان سال بیش از ۲۰۰ واحد مسکن مهر واگذار می شود کنتور آب برای مشترکین مد نظر باشد و فاضلاب هم پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز