خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

یکی از مهمترین هدف هر سازمان ارتقاء سطح بهره وری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۹۱

ارتباط، تعهد و تداوم سه عامل کلیدی در موفقیت سازمان و شرایط لازم برای بهبود بهره وری نیروی انسانی در سازمانها است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در جلسه کارگروه راهبردی شرکت توانیر در مازندران گفت: یکی از مهمترین اهداف در هر سازمان ارتقاء سطح بهره وری آن است.

به گزارش ایلنا از ساری، جعفری افزود: انسان در ایجاد بهره وری نقش محوری دارد و درخواست های او در سازمان اثری کلیدی بجا می گذارد.

وی با بیان اینکه بهره وری یک نگرش عقلانی به کا رو زندگی است، اظهار داشت: بهره وری در حقیقت به دست آوردن حداکثر سود ممکن از نیروی کار، توان، استعداد و مهارت نیروی انسانی، زمین، ماشین، تجهیزات زمان، مکان و… به منظور ارتقاء رفاه جامعه به گونه ای که افزایش آن به عنوان یک ضرورت، در جهت ارتقاء سطح زندگی انسانها و ساختن اجتماعی همواره مدنظر صاحبنظران سیاست، مدیریت و اقتصاد قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید بر اینکه ارتقاء بهره وری را باید معلول ترکیبی از عوامل گوناگون دانست، گفت: باید کلیه وظایف و دستورالعمل ها و مقررات و قوانین برای کارکنان واضح و روشن باشد و هیچ جای ابهامی برای آنها و جود نداشته باشد.

جعفری دادن اختیارات به کارکنان جهت احساس مسئولیت بیشتر در کارها، آموزش کارکنان، رفتار مطلوب و کردار درست مدیران، فراهم کردن شرایط لازم پیشرفت های شغلی برای کارکنان، جذب افراد کارآمد و متخصص، وضعیت کاری سالم و ایمن، پرداخت مناسب و عادلانه بر انجام خوب یک کار، ایجاد انسجام اجتماعی در سازمان، حفظ حقوق فردی و… را از جمله عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی دانست و خاطر نشان کرد که این عوامل در بالا بردن کیفیت زندگی کاری تاثیر گذار می باشند و بهبود و ارتقای بهره وری مستلزم کوشش و تلاش برنامه ریزی شده همه جانبه از سوی افراد و مسئولین ذیربط است که خود نیازمند بهبود شرایط کار و روشهای انگیزشی کارکنان، بهبود نظارت، قوانین، بخشنامه ها، دستور العملها، فناوری و غیره می شود.

وی ارتباط، تعهد و تداوم را سه عامل کلیدی در موفقیت سازمان و شرایط لازم برای بهبود بهره وری نیروی انسانی در سازمانها بر شمرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران بدنه کارشناسی این شرکت را قوی و کارآمد بیان و خاطر نشان کرد: مجموعه نیروی انسانی با وجدان کاری و روحیه بسیجی و ایثارگری برای جلب رضای خدا و مردم باید تلاش کنند تا از فرصت بدست آمده برای آنها حداکثر بهره گرفته شود.

مدیر کل توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر نیز در این جلسه به اهداف کارگروه راهبردی شرکت توانیر اشاره و گفت: مابه مدیریت اشتراکی اعتقاد راسخ داریم و برای این کار چهار کارگروه تخصصی تشکیل دادیم و درهر کدام از کار گروهها شبکه ارتباطی آنها، نماینده ۳۹ شرکت توزیع است که ۱۱ شرکت در کارگروهها شرکت می کنند و تصمیماتی که گرفته می شود مورد پذیرش همه شرکتهای توزیع است.

مسعود قنبرزاده از تدوین نظامنامه واحد مدیریتی شرکتهای توزیع خبر داد و یادآور شد: نظامنامه مدیریتی از اصول اساسی شرکتهای توزیع است و با وجود آن ارزیابی راحت تر صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: بحثراهبردی از مطالعات کلیدی وزارت نیرو است.

به گفته وی نقشه راه تدوین برنامه های اجرایی برای تعالی سازمان در شرکتهای توزیع ترسیم شده است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق مازندران نیز در این جلسه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در این شرکت را ارائه کردند.

در این کارگروه، مدیرکل توسعه مدیریت و بهره وری توانیر، رئیس گروه مطالعات راهبردی توانیر، رئیس گروه فرآیند های توانیر، معاونین منابع انسانی شرکتهای توزیع برق تهران بزرگ، فارس، جنوب کرمان، ایلام، کردستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری و مدیران حوزه معاونت منابع انسانی شرکت توزیع برق مازندران حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز