خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

پست به لحاظ خدمت و قدمت از جایگاه بسیار خوبی در بین مردم برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۱۴۸

مازندران با وجود ظرفیت های بسیار زیاد در بخش نیروی انسانی و منابع می تواند در زمینه استقرار دولت الکترونیک و ارائه خدمات آسان به مردم عزیز پیشتاز باشد.

استاندار مازندران در نشست با رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و مدیران حوزه ارتباطات استان ضرورت استقرار دولت الکترونیک را در مازندران یاد آور شد و گفت: مازندران با وجود ظرفیت های بسیار زیاد در بخش نیروی انسانی و منابع می تواند در زمینه استقرار دولت الکترونیک و ارائه خدمات آسان به مردم عزیز پیشتاز باشد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح تاکید کرد: پست به لحاظ خدمت و قدمت از جایگاه بسیار خوبی در بین مردم برخوردار است و در حقیقت مردم پست را مظهر ارتباطات در جامعه می دانند.

مقام عالی دولت در استان تصریح نمود: خدمات پست در مناطق مختلف استان به ویژه در مناطق محروم قابل تقدیر است ولی با وجود پیشرفت های بسیار خوب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات انتظار داریم تا پست هم متحول شود و بتواند خدمات بیشتری به مردم ارائه نماید.

استاندارمازندران تاکید کرد اگر بتوانیم خدمات دولت را به طور مناسب و در اسرع وقت در اختیار مردم قرار دهیم مطمئنا این امور موجب بهره وری بیشتر و رضایتمندی مردم می شود.

وی همچنین از تلاش پست بانک در مناطق محروم مازندران تقدیر نمود و گفت: مازندران استعدادها و ظرفیت های علمی بالایی دارد و می توان از این ظرفیت برای توسعه و تقویت فعالیتهای ارتباطی بهره برد.

ربیع فلاح در پایان با اشاره به پهنای باند و اینترنت پرسرعت مازندران که در کشور برتر است ابراز امیدواری نمود تا با برنامه ریزی و آموزش های لازم زمینه استفاده از این بسترها برای فعالیتهای اقتصادی فراهم شود.

در این نشست مهندس مهری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی در مورد فعالیت پست جمهوری اسلامی ایران و طرحهای جدید پست برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم گزارشی ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز