خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تمام مدیران اجرایی مازندران برای آزادسازی سواحل پای‌کار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۰۲۷

استاندار مازندران گفت: مدیران اجرایی مازندران برای اجرای حکم قاطع رئیس‌جمهور در ارتباط با آزادسازی سواحل دریای خزر آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور عصر سه‌شنبه در نشست ساماندهی سواحل دریای مازندران که با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ساری برگزار شد بابیان اینکه باید طرح نظارت و مدیریت سواحل در مازندران مستمر باشد چراکه طبق یک فرایند اصولی، برای شکوفایی ظرفیت دریا در استان برنامه داریم، گفت: از حُسن تدبیر رئیس‌جمهور در ارتباط با آزادسازی سواحل دریای خزر نهایت قدردانی راداریم چراکه اجرای این طرح به‌طور کامل به نفع مردم خواهد بود.

وی افزود: متأسفانه در ارتباط با آزادسازی سواحل دریای خزر در ماه‌های گذشته رویکرد و راهبرد مشخصی وجود نداشت، اما با دستور قاطع رئیس‌جمهور در این حوزه چارچوب دقیق برای اجرای این طرح مشخص شد و همه ما مکلف به اجرای دقیق فرمایشات آیت‌الله رئیسی برای آزادسازی سواحل هستیم.

استاندار مازندران گفت: در بحث آزادسازی سواحل نگاه ما نجات دریا، رونق گردشگری و حمایت از بومیان در استان است و دستگاه‌های اجرایی مازندران با شناخت و آگاهی که نسبت به این موضوع دارند برای اجرای این طرح آمادگی کامل دارند.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور بشدت پیگیر دستوراتی هستند که صادر می‌کنند و بعد از چند روز از دستوری که در ارتباط با آزادسازی سواحل دادند، معاون خودشان را به استان فرستادند که جا دارد از این‌همه پیگیری برای عدالت اجتماعی تشکر کنیم.

حسینی پور ادامه داد: متأسفانه از ظرفیت گردشگری دریا و ساحل در استان در سال‌های گذشته به معنای واقعی استفاده‌نشده و باوجود منابع خدادادی که داریم بخش زیادی از جوانان ما بیکار هستند. تحلیل این مباحث نشان می‌دهد که از ظرفیت‌های طبیعی برای ایجاد اشتغال در مازندران استفاده‌نشده است.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید پای‌کار باشند و ساماندهی و آزادسازی سواحل در مازندران شروع کار برای اجرای طرح‌های کلان اقتصادی و گردشگری خواهد بود.

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز باهدف زمینه‌سازی برای اجرای پرشتاب این دستور زمان‌بندی‌شده رئیس‌جمهور به مازندران سفر کرد و به همراه استاندار به‌صورت هوایی و زمینی از سواحل استان بازدید کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز