خبرگزاری کار ایران

دامادی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی از استیضاح کنندگان امضای خود را پس گرفتند / جلسه فراکسیون رهروان با وزیر علوم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۴۹

برخی از نمایندگان استیضاح کننده امضای خود را پس گرفته و ما در تلاش هستیم که مابقی استیضاح کنندگان نیز به استیضاح وزیر رای مخالف دهند.

نماینده مردم ساری از برگزاری جلسه فراکسیون رهروان با وزیر علوم تا دقایقی دیگر خبر داد.

دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه روز گذشته مخالفان استیضاح وزیر علوم گفت: در این جلسه حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، فرجی دانا و نمایندگان مخالف استیضاح حضور داشته و اولویت‌های کشور مطرح شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: دوستان فضایی را به وجود آورده بودند که مثلا این دولت قصد حمایت از وزیر خود را ندارد اما این مساله روز گذشته توسط آقای انصاری تکذیب و گفته شد که دولت با تمام قوت از وزیر خود حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فضای مجلس به گونه‌ای است که امیدواریم استیضاح رای نیاورد، گفت: باید نشان دهیم که سیاست گذاری مجلس بر اساس اولویت‌های مردم یعنی معیشت و بیکاری جوانان است.

وی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم خبرداد و گفت: امیدواریم بتوانیم کمک کنیم تا فضای مجلس به نفع وزیر شود تا جایی که اطلاع دارم برخی از نمایندگان استیضاح کننده امضای خود را پس گرفته و ما در تلاش هستیم که مابقی استیضاح کنندگان نیز به استیضاح وزیر رای مخالف دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز