خبرگزاری کار ایران

بزودی صورت خواهد گرفت؛

سفر رئیس جمهور به استان یزد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۰۰

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، سیدعلی عزالدینی در نخستین جلسه نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی عضو این مرکز از مدیران خواست در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند و طرح‌ها و برنامه‌های خود را آماده کنند.
 
وی اضافه کرد: رئیس جمهور در این سفر دیدارهایی با قشرهای مختلف مردم و فعالان بخش‌های اقتصادی خواهد داشت.
 
عزالدینی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بیان کرد: سال گذشته زیرساخت‌های لازم برای انجام سرمایه‌گذاری در استان فراهم شد و در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، انتظار این است که این فعالیت‌ها به نتیجه برسد.
 
وی افزود: در سال تولید و اشتغال، مسئولیت متولیان امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری سنگین است و باید گام‌های اساسی در این راستا برداشته شود.
 
عزالدینی همچنین بر فراهم کردن زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان تأکید کرد و گفت: مردم به ویژه تحصیل‌کردگان توقع دارند در زمینه تولید و اشتغال اقدامات خوبی انجام شود.
 
معاون استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: با تلاش متولیان امر و تعامل و همدلی بخش‌های دولتی و خصوصی امور مربوط به سرمایه‌گذاری تسهیل و در جهت افزایش تولید و ایجاد اشتغال تلاش شود.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز