خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

اعمال مجرمانه در جامعه به ویژه در تشکیلات انتظامی تقلیل یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۴

خوشبختانه با تداوم بحثپیشگیری از وقوع جرم تا کنون ۸۰ درصد از جرائم مختلف در نیروی انتظامی استان کاهش داشته است.

ایلنا: فرمانده انتظامی مازندران در مجمع استانی پیشگیری از جرم در نیروهای مسلح، گفت: تداوم برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت عناصر جرم زا از عوامل مهم در کاهش جرائم است.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مسعود جعفری نسب» در بیستمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح، افزود: بفرموده امام راحل(ره) پلیس خادم و خدمتگزار مردم است و جایگاه پلیس که در واقعشان و منزلت نظام اسلامی است، باید حفظ و حراست شود.

وی خدمت در نیروی انتظامی را نوعی عبادت دانست و اظهارداشت: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کند و به طور یقین اقدام آنان عبادت است.

این مقام ارشد انتظامی در استان در بخش دیگر از سخنانش به فعالیت مرکز مشاوره نیروی انتظامی(مشاوره خانواده، روان‌شناختی و انتظامی) اشاره کرد و بیان داشت: مرکز مشاوره در کلیه کلانتری‌ها و پاسگاههای انتظامی و معاونت اجتماعی و ارشاد مستقر است و بصورت حضوری، مکاتبه‌ای و تلفنی مشاوره ارائه می‌کند.

سردار جعفری نسب افزود: مشاوره انتظامی شامل مسایل مربوط به وظیفه عمومی، مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، گذرنامه، پذیرش و استخدام و حقوقی و مشاوره درباره مسائل مربوط به خانواده، ازدواج، تحصیل، تربیتی، شغلی و نیز اجرای انواع تست‌های هوش، شخصیت، استعداد، رغبت و درمان غیر دارویی شامل اضطراب، افسردگی و ترس مرضی است که توسط کار‌شناسان مجرب ارائه می‌شود.

سردار جعفری نسب، با اشاره به اینکه اعمال مجرمانه در جامعه به ویژه در تشکیلات انتظامی تقلیل یافته است، افزود: خوشبختانه با تداوم بحثپیشگیری از وقوع جرم تا کنون ۸۰ درصد از جرائم مختلف در نیروی انتظامی استان کاهش داشته است.

گفتنی است، مجمع یک روزه استانی پیشگیری از وقوع جرائم نیروهای مسلح عصر روز گذشته در مجتمع آموزشی رفاهی پردیس خزرآباد ناجا در ساری به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز