خبرگزاری کار ایران

فرماندار بیجار:

رمز موفقیت ایران در برقراری امنیت، اعتماد مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۲۷

فرماندار بیجار رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برقرای امنیت را داشتن پشتوانه و اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: تجهیزات نظامی هیچگاه پشتوانه خوبی برای دولت ها نبوده و نخواهد بود.

بیژن زندیه در جمع فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان بیجار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه برقراری امنیت و انضباط اجتماعی گفت: حضور ماموران انتظامی باعثآرامش و اطمینان خاطر مردم است و بر اساس نظریه کارشناسان، یقیناً احساس امنیت مهمتر از امنیت است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تعامل بیشتر مردم و پلیس گفت: آشنایی بیشتر ماموران انتظامی با هجمه های فرهنگی دشمنان نظام از ضروریات امروزه جامعه محسوب می شود.

فرماندار بیجار همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۹ شهید والامقام نیروی انتظامی این شهرستان گفت: امروزه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمام توان پاسدار خون شهداء و آرمانهای والای نظام اسلامی است.

در ادامه این آیین فرمانده نیروی انتظامی بیجار هم از کاهش ۴۰ درصدی جرایم در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با هدف جهاد فی سبیل الله در عرصه های مختلف بویژه برقرای نظم و امنیت تمام توان خود را به کار می گیرند.

سرهنگ حسنخانی افزود به همراهی و همکاری مردم در پایداری امنیت اجتماعی، اقتصادی و توجه به مقوله احساس امنیت در برنامه های این نیرو اشاره کرد و گفت: تلاش برای حفظ و گسترش ارزش های اسلامی و قرآن از جمله وظایف مهم و اصلی نیروی انتظامی است و در این راستا همراهی برای بزرگداشت شعائر اسلامی و ارزش ها از برجسته ترین اهداف نیروی انتظامی است.

وی پیروی از مقام شامخ ولایت و اطاعت از فرامین رهبری را مایه افتخار نیروی انتظامی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز