خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان تاکسیرانی آمل؛

همایش توجیهی رانندگان سرویس مدارس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۲۸

همایش توجیهی رانندگان سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل برگزار شد.

همایش توجیهی رانندگان سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، گفت: خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این همایش با بیان اینکه امیدواریم تخلفات در زمینه سرویس مدارس به حداقل میزان ممکن برسد، اظهار داشت: کاهش تخلفات ایمنی دانش‌آموزان این شهر را به دنبال خواهد داشت.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی آمل به هر میزان خودرو نیاز باشد برای تامین سرویس مدارس در اختیار آموزش و پرورش خواهد گذاشت، افزود: رعایت فرهنگ شهروندی در یک شهر ضروری است و همه باید پایبندی به قانون را در سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی با اعلام اینکه رانندگان سرویس مدارس تاثیر زیادی بر روی دانش‌آموزان دارند، گفت: رانندگان سرویس مدارس بیش از هر زمان دیگری باید در رعایت قوانین کوشا باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آمل نیز در این همایش با بیان اینکه جلسات منظمی برای ساماندهی سرویس مدارس گذاشته شده است، گفت: سازمان تاکسیرانی آمادگی همکاری کامل در زمینه تامین خودروهای سرویس مدارس را دارد.

اکبر کریمی با اشاره به اینکه تمام سرویس‌های مدارس مورد بازرسی سازمان قرار می‌گیرند، اظهار داشت: در این سال‌ها هیچ هزینه‌ای بابت معرفی سرویس‌های مدارس دریافت نشده است.

رئیس آموزش و پرورش آمل نیز در این همایش با اشاره به اینکه برای ۶۰هزار دانش‌آموز این شهرستان جایگاه سرویس مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این دانش‌آموزان مانند امانتی در اختیار سرویس مدارس هستند و به شدت نیز از رفتار این افراد تاثیر می‌پذیرند.

محمد نسب با اعلام اینکه دانش‌آموزان بالا‌ترین سرمایه خانواده‌ها هستند، افزود: شهر آمل نیز به دلیل قدمت فرهنگی هفت هزار ساله از اهمیت فرهنگی و اجتماعی زیادی برخوردار است.

در این مراسم از بازرسین سازمان تاکسیرانی، پلیس راهور و یک راننده تاکسی تجلیل شد.

در همایش توجیهی رانندگان سرویس مدارس در شهرستان آمل از یک راننده تاکسی تجلیل شد که در کمال امانتداری ۱۲ میلیون وجه نقد و چک حامل را به صاحبش بازگردانده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز