خبرگزاری کار ایران

درجلسه امروز شورای شهر تاکیدشد؛

مدارس غیرانتفاعی کنترل شوند

کد خبر : ۱۸۴۳۴۸

مدارس غیرانتفاعی به دلیل خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند باید رقمی را دریافت کنند اما نه به این اندازه‌ای که از مردم دریافت می‌ کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران برلزوم کنترل مدارس غیرانتفاعی به دلیل دریافت مبالغ بی ضابطه از شهروندان تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ ابوالفضل قناعتی در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مدارس غیرانتفاعی باید کنترل شوند، گفت: باید بر روی این مدارس کنترل صورت گیرد تا مشخص شود بر اساس چه ضابطه‌ای از مردم مبالغ هنگفت دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اخذ چنین مبالغی در برخی مدارس غیرانتفاعی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است، افزود: بر اساس قانون، آموزش و پرورش رایگان است اما مدارس غیرانتفاعی به دلیل خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند باید رقمی را دریافت کنند اما نه به این اندازه‌ای که از مردم دریافت می‌ کنند.

پیرهادی عضو شورای شهرتهران به صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و افزود: شرایطی را می شود فراهم کرد که صندوق ذخیره فرهنگیان به پروژه‌های شهرداری ورود پیدا کنند که ثروت آموزش و پرورش را افزایش بدهد.

وی با اشاره به اینکه در ستاد مدیریت محله و اداره مراکز فرهنگی و اجتماعی باید از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم و ارشاد کمک گرفته شود، افزود: با توجه به اینکه ظرف ده سال آینده بخشی از نیروهای آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند می‌توانیم از تجربه و دانش آنها در اداره این مراکز فرهنگی استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز