خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان:

مهارت آفرینی باید در تناسب با بازار کار باشد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۹۴

رئیس دانشگاه لرستان گفت: مهارت آفرینی باید در تناسب با بازار کار باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، خسرو عزیزی در نشست شورای عمومی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، اظهار کرد: تشکیل چنین شوراهایی یک گام در جهت استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد امور و رفع نقص‌ها و مشکلات است.

وی‌تصریح کرد: ما از هرگونه انتقاد سازنده استقبال می‌کنیم و هیچ‌گاه هم ادعا نکرده‌ایم که همه تصمیمات‌مان، صددرصد، درست هستند.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه سیاست‌های وزارت علوم براساس ارتقای کیفیت آموزش بوده و در این راستا، اقدامات خوبی در سطح دانشگاه‌ها از جمله این دانشگاه صورت گرفته است.

عزیزی اضافه کرد: رویکرد کاری این است که دانشگاه‌ها به سمت دانشگاه جامعه محور حرکت کنند که نوعی دانشگاه برون‌نگر است؛ در دانشگاه جامعه محور، آموزش و پژوهش در جهت رفع مشکلات و چالش‌های جامعه است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه از تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی، بیش از پیش، باید حمایت کرد، ادامه داد: خوشبختانه در این دانشگاه نیز اقدامات خوبی از جمله خرید تجهیزات آزمایشگاهی و حمایت از تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی صورت گرفته است که باید تداوم یابد و تقویت شود.

عزیزی عنوان کرد: در سال ۹۳ تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان ۲۵۲ نفر بود در حالی‌که الان به تعداد ۳۲۰ نفر افزایش یافته است و به‌زودی به تعداد ۳۳۰ نفر خواهد رسید.

وی اظهار کرد: دوره‌های مهارت آفرینی را باید تقویت کنیم و در این زمینه هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: مهارت آفرینی باید در تناسب با بازارکار باشد تا دانشجو بعد از دانش آموختگی بتواند برای خودش، اشتعالزایی و کارآفرینی کند.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز