خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال صورت گرفت؛

مشارکت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی خیرین نیشابور در حوزه دانشگاه و سلامت

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۱۰۲

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: از ابتدای امسال خیرین این شهرستان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه دانشگاه و سلامت مشارکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، احمد بوژمهرانی سه شنبه در آیین کلنگ‌زنی آزمایشگاه خیر ساز دانشگاه نیشابور افزود: حضور خیرین نیشابور در سال های اخیر در حوزه های مختلف بسیار پر رنگ شده که نشان دهنده ارتقای سطح جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با کمک خیرین روند پیشرفت و توسعه طرح های عمرانی در بخش سلامت و دانشگاه سرعت بیشتری پیدا کرده و زودتر به سرانجام می رسد.

رئیس دانشگاه نیشابور نیز گفت: با مشارکت خیرین طرح احداث مسجد با مساحت ۷۵۰ متر مربع، خوابگاه سه هزار متر مربع و کتابخانه این دانشگاه به مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال کلنگ خورده است.

حسن صادقی سمرجانی در این خصوص افزود: امروز با مشارکت خیر نیشابوری کلنگ احداث آزمایشگاه نیشابور به مساحت ۲۰۰ متر مربع به زمین زده شد که امیدواریم مقدمه حضور پر رنگ‌تر خیرین برای ارتقای سطح جامعه دانشگاهی نیشابور باشد.

گفتنی است مجتمع آموزش عالی نیشابور در سال ٨٨ به دانشگاه ارتقاء یافت که با چهار دانشکده هنر، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه و فنی مهندسی و ١١٠ عضو هیات علمی، دارای بیش از ٢ هزار دانشجو در ١٨ رشته مقاطع کارشناسی و ١۴ رشته کارشناسی ارشد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز