خبرگزاری کار ایران

شاهرخی اعلام کرد؛

برگزاری جشنواره مد و لباس در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۰۱۷

معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان از برگزاری جشنواره مد و لباس در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، سید سعید شاهرخی ظهر چهارشنبه در کارگروه بانوان استانداری لرستان اظهار داشت:جدی گرفتن بهره وری وظرفیت های بانوان استان در دستور کارمدیران دستگاه های قرار گرفته واینکه در روز بانوان تجلیل از انها مد نظر کارگروه ها نیست.

وی بیان کرد: توسعه نقش هماهنگی، یکپارچه سازی، تسهیل گری و نظارتی در عرصه زنان و خانواده، تقویت و ارتقا کمی و کیفی نیروی انسانی، توسعه سرمایه اجتماعی و تولید محتوای پژوهشی در حوزه زنان و خانواده و نشر دستاوردهای علمی از جمله اهداف کلان برنامه های حوزه بانوان استان است.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار لرستان اظهار کرد: توجه به قشرروستایی به خصوص بانوان نسبت به فراگیری مطالب جدید وآشنایی با آسیب های اجتماعی وروشهای مقابله باید در دستور کار کارگروه قرار گرفته وهمه دستگاه های اجرایی ین طرح ها را با جدیت کامل حمایت کنند. 

شاهرخی با اشاره بر لزوم شناسایی مشکلات و همچنین آسیب‌ها در حوزه زنان و خانواده از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه بانوان لرستان، اظهار داشت: اعضای کارگروه بانوان باید مسئله شناسی دقیقی در رابطه با مشکلات زنان و خانواده داشته باشند و سپس بعد از شناسایی اقدام به اولویت بندی و ارائه راهکارهای لازم برای رفع آنها کنند.

وی افزود: وجود 375 هزار نفر دانش آموز دختر دبیرستانی یک فرصت استثنایی وخوب بوده ولی در این زمینه خلاءهای زیادی وجود داشته وباید از جزیره ای وسلیقه ای کردن در مدارس آموزش وپرورش جلوگیری کرد.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان گفت: توجه به ظرفیت این قشر دانش آموزان استان و شکل گیری شخصیت آنها در این مقاطع باید با کار کارشناسی وپژوهشی همراه باشد.

شاهرخی اضافه کرد:توجه وحمایت از سازمان های مردم نهاد در حوزه با نوان باید در دستور کارمدیران دستگاه ها قرار گرفته وبستر های لازم نیز برای فعالیت انها در زمینه های علمی فرهنگی اقتصادی واجتماعی جامعه فرهم شود.

وی اظهار کرد: سازمان های مرددم نهادنیز باید فعالیت خود را در همه زمینه های بیشتر کرده وکارهای محوله شده از سوی دستگاه های دولتی واداری را به خوبی انجام دهند.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان با اشاره به برگزاری جشنوراه ملی مد ولباس در استان توسط سازمان مردم نهاد اظهار داشت: در حوزه عفاف وحجاب کارهای زیادی انجام شده واز نقطه مقابل هم از همه ابزارها برای وارد کردن هجمه استفاده می کند.

شاهرخی ادامه داد: این جشنواره بایداز سوی دستگاه های استان جدی گرفته شده وکمیته ای در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با حضور دستگاه های متولی فرهنگی واجتماعی تشکیل شود.

وی از برگزاری دو رویداد بزرگ برای استان لرستان در شهریورماه خبر داد وگفت: یکی از این رویدادها برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در پارک زیبا کنار خرم آباد ودیگری برگزاری هفته فرهنگی لرستان در پارک آب وآتش در تهران همراه با دو میزگرد فرهنگی واقتصادی و نمایشگاه ظرفیت های استان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز