خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر تاکید کرد؛

ضرورت نهادینه ‌کردن فرهنگ ورزشی در زندگی اقشار مختلف جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۳۹

ورزش می‌تواند در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی داشته باشد. / نگاه به ورزش باید به یک اصل اساسی در برنامه‌ریزی‌ها تبدیل شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: نگاه به ورزش باید به یک اصل اساسی در برنامه‌ریزی‌ها تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از بابلسر، فرشاد آذری در در جلسه شورای ورزشی و ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان برگزار شد بر ضرورت نهادینه ‌کردن فرهنگ ورزشی در زندگی اقشار مختلف جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: باید زمینه‌ قرار گرفتن ورزش در رشته‌های مختلف به عنوان یک اصل موفقیت در سبد تفریحی و فرهنگی مردم و خانواده‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ورزش می‌تواند در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی داشته باشد، ادامه داد: هر قدمی که برای ورزش برداشته شود یک گام مؤثر در راستای کاهش آسیب اجتماعی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر حمایت از جوانان در مقابل انواع بزهکاری‌ها را یک وظیفه همگانی و مشترک میان تمام دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان داشت: نگاه به ورزش باید به یک اصل اساسی در برنامه‌ریزی‌ها تبدیل شود.

آذری با بیان اینکه ورزش شهرستان بابلسر موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف ورزشی کسب کرده است، بیان داشت: سرمایه‌گذاری برای جوانان ورزشکار هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در پایان سال ۹۲ را سال توسعه و پیشرفت ورزش بابلسر دانست و متذکر شد: تلاش کنیم ورزش شهرستان را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز