خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

صدور بیش از 1000 مجوز فعالیت مشاغل خانگی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیش از یک هزار و 13 مجوز مشاغل خانگی در یازده ماهه سال‌جاری در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی آشتاب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این که مشاغل خانگی یکی از برنامه‌های خوب در زمینه‌برون رفت از معضل بیکاری در استان است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 13 مجوز فعالیت در مشاغل خانگی استان برای افراد واجد شرایط صادر شده است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده از طریق وزارت متبوع برای استان درصد تحقق دو برابری را در خصوص عملکرد در این حوزه را نشان می دهد .

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان حمایت از کسب و کارهای خانگی و ساماندهی فعالیت در این مشاغل را یکی از برنامه های اصلی این اداره کل عنوان کرد و گفت: با هماهنگی لازم با بانک‌های عامل امسال از محل اعتبارات در نظر گرفته شده مبلغ 4 میلیارد و 920 میلیون ریال تسهیلات به صورت قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: با پرداخت این مقدار تسهیلات به متقاضیان فعالیت در مشاغل خانگی طی یازده ماهه سال‌جاری زمینه ایجاد 123 فرصت شغلی جدید را در استان فراهم شده است .

آشتاب یاد آوری کرد: از آغاز طرح مشاغل خانگی در بهمن ماه سال 90 در لرستان تاکنون برای 39 هزار و 910 نفر به صورت مستقل  مجوز الکترونیکی مشاغل خانگی صادر شده که بیش از 70 میلیارد تومان تسهیلات از طریق سیستم بانکی به این مشاغل پرداخت شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز