خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان؛

تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی در لرستان پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۵۸

هم اکنون سایت مشاغل خانگی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان باز بوده و افراد می توانند برای ثبت نام به منظور گرفتن تسهیلات مشاغل خانگی اقدام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان: هم اکنون سایت مشاغل خانگی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان باز بوده و افراد می‌توانند برای ثبت نام به منظور گرفتن تسهیلات مشاغل خانگی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی آشتاب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: کسانی که قبلا در سایت اشتغال خانگی این اداره کل ثبت نام کرده‌اند در اولویت اختصاص تسهیلات اشتغالزا قرار خواهند گرفت و به بانک‌ها معرفی خواهند شد و افرادی که به تازگی اقدام به ثبت نام می‌کنند بعد از متقاضیان قبلی برای گرفتن تسهیلات می‌شوند.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ۱۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی لرستان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: هم اکنون سایت مشاغل خانگی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان باز بوده و افراد می‌توانند برای ثبت نام به منظور گرفتن تسهیلات مشاغل خانگی اقدام کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه از ابتدای طرح مشاغل خانگی تا سال ۹۲ مبلغ ۱۰۹ میلیارد تومان به مشاغل خانگی استان لرستان تسهیلات اختصاص داده شده بود بیان داشت: به دلیل کمبود اعتبار بانکهای استان موفق نشدند تمامی این مبلغ را به متقاضیان تسهیلات ارائه دهند و به همین دلیل بعضی از افرادی که ثبت نام کردند موفق به گرفتن تسهیلات نشدند.

آشتاب عنوان کرد: از آغاز طرح مشاغل خانگی تا سال ۹۲ بیش از ۶۸ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است و تعداد افرادی که از این تسهیلات در استان استفاده کرده‌اند به ۱۸ هزار و ۱۸۴ نفر می‌رسند.

وی افزود: هم اکنون سهمیه استان لرستان برای دادن تسهیلات به بخش مشاغل خانگی توزیع شده است ولی ابلاغ پرداخت آن به بانک‌های استان صورت نگرفته است که ظرف چند روز آینده این ابلاغیه به بانک‌ها داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز